ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی از باندل محدود پلی استیشن 4 پرو و بازی God of War رونمایی کرد

سونی به مناسبت عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری خود یعنی God of War باندل ویژه ای از کنسول پلی استیشن 4 پرو را عرضه خواهد کرد. روی بدنه کنسول پلی استیشن 4 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

سونی به مناسبت عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری خود یعنی God of War باندل ویژه ای از کنسول پلی استیشن 4 پرو را عرضه خواهد کرد. روی بدنه کنسول پلی استیشن 4 پرو موجود در این باندل، طرحی از تبر کریتوس به چشم می خورد و کنترلری طوسی رنگ با طرح God of War و یک نسخه فیزیکی از این بازی، محتویات دیگر باندل خواهند بود.

طبق اخباری که از سمت سونی منتشر شده، بازی God of War روی کنسول پلی استیشن 4 پرو با رزولوشن 2160p روی تلویزیون های 4K به اجرا در می آید و نمایشگرهایی که از قابلیت «دامنه داینامیک بالا» یا HDR برخوردار باشند، گاموت های رنگی بیشتری از بازی به نمایش در خواهند آورد.

علاوه بر این در صورت اجرای بازی با کنسول پلی استیشن 4 پرو روی نمایشگرهای 1080p، تکنیک سوپر سمپلینگ به افزایش وضوح تصویر منجر خواهد شد و ضمناً پشتیبانی از HDR، صرفاً به مدل پرو محدود نبوده و روی تمام کنسول های خانواده پلی استیشن 4 در دسترس قرار می گیرد.

باندل تازه سونی هم اکنون قابل پیش خرید بوده و همزمان با تاریخ انتشار بازی در 31 فروردین عرضه خواهد شد. چندی پیش سازندگان بازی در استودیو سانتا مونیکا با به نمایش گذاشتن تریلری، تاریخ انتشار God of War را مشخص کرده بودند. در نهایت می توانید تصاویری از محتویات این باندل را تماشا کنید:

باندل God of War

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • S∆M
    S∆M | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    خوشگل ترین باندل پلی استیشن ۴ ی هست که تا الان دیدم اگر نسخه اورجینال هم این باندل می‌داشت احتمال خیلی زیاد می خریدمش .

مطالب پیشنهادی