ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتشار اطلاعات بیشتر از بتلفیلد 2018؛ از کمپین های داستانی متنوع تا حالت کوآپ

بعد از انتشار اخبار مربوط به قرار گرفتن بتلفیلد 2018 در دوران جنگ جهانی دوم، اخیراً گزارش های تازه ای در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات بیشتری درباره بازی بعدی استودیوی دایس به همراه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

بعد از انتشار اخبار مربوط به قرار گرفتن بتلفیلد 2018 در دوران جنگ جهانی دوم، اخیراً گزارش های تازه ای در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات بیشتری درباره بازی بعدی استودیوی دایس به همراه می آورد. وب سایت GamesBeat که برای نخستین بار تصویر «Battlefield V» را منتشر کرد، حالا به اطلاعات جالبی درباره بخش کمپین و مکانیک های گیم پلی دست یافته است.

پیش از هر چیز، بخش داستانی بتلفیلد 5 شامل چندین روایت مختلف خواهد بود و درست مانند بتلفیلد 1، گیمر کنترل شخصیت های گوناگونی را برعهده گرفته و از نگاه آنها به زشتی های جنگ می نگرد. گفتنی است که به گزارش GamesBeat، «بتلفیلد 5» نامی است که تیم داخلی دایس برای اشاره به پروژه خود برگزیده و نام اصلی بازی ممکن است متفاوت باشد؛ همین نام داخلی، ظاهراً پیشتر برای بتلفیلد 1 هم استفاده می شده است.

در ادامه گفته می شود که دایس مشغول توسعه یک حالت کوآپ برای بتلفیلد 5 نیز هست؛ هرچند که نمی دانیم این حالت چه کارکردی خواهد داشت و آیا از اسپلیت اسکرین پشتیبانی می کند یا خیر. ظاهراً یکی از مکانیک های تازه گیم پلی هم امکان دمر خوابیدن کاراکتر به پشت خواهد بود که قابلیتی مشابه را در Rainbow Six Siege یادآور می شود.

اگر الکترونیک آرتز بتلفیلد را به دوران جنگ جهانی دوم بازگرداند، این نخستین بار بعد از نزدیک به 10 سال خواهد بود که فرنچایز مورد اشاره به این برهه از تاریخ سفر می کند. گفتنی است که ناشر آمریکایی هنوز واکنشی به شایعات نشان نداده اما مدتی پیش، عرضه یک نسخه جدید در سال جاری میلادی را تایید کرد و گفت که امکان تجربه آن در رویداد Ea Play ماه ژوئن وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی