ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بعدی سری بازی کال آو دیوتی «Black Ops IIII» نام می گیرد

برای هیچکس جای تعجب ندارد که یک نسخه دیگر از سری بازی کال آو دیوتی طی پاییز آتی روانه بازار خواهد شد و به رسم هر سال، حالا زمان افشای نخستین اخبار فرا رسیده است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

برای هیچکس جای تعجب ندارد که یک نسخه دیگر از سری بازی کال آو دیوتی طی پاییز آتی روانه بازار خواهد شد و به رسم هر سال، حالا زمان افشای نخستین اخبار فرا رسیده است. تا به امروز در شایعات قبلی شنیده ایم که استودیوی Treyarch، امسال هم مشغول به ساخت یک نسخه دیگر از سری Black Ops است که دنباله ای برای Black Ops III سال 2015 خواهد بود.

اما ظاهراً این کال آو دیوتی جدید به جای «Black Ops IV»، تحت عنوان «Black Ops IIII» شناخته می شود و اکتیویژن هیچ اهمیتی به شمارش صحیح ارقام در زبان لاتین نمی دهد!

خبر اخیر از سوی وب سایت کوتاکو منتشر شده و منابع این خبرگزاری می گویند Treyarch هنوز برای دست کشیدن از سری Black Ops آماده نشده و برای چهارمین بار طی 10 سال اخیر، نسخه ای تازه از این سری را توسعه خواهد شد. علاوه بر تایید این منابع، اخیراً تصویری از کلاه بسکتبالیست معروف، جیمز هاردن در فضای مجازی منتشر شده که لوگویی شبیه به Black Ops 3 روی آن به چشم می خورد، اما با یک حرف i اضافه.

بنابراین به نظر می رسد که اکتیویژن برنامه ای برای عرضه یک شوتر تاریخی دیگر مانند WWII ندارد یا اینکه استودیوی Treyarch نتوانسته با تغییر استراتژی ناشر خود همگام باقی بماند. در این بین، الکترونیک آرتز و دایس مشغول ساخت دنباله ای برای بتلفیلد 1 هستند که گویا بتلفیلد 5 نامیده می شود. بهرحال هرچه نباشد ارقام هیچ معنایی ندارند؛ بنابراین برای نام گذاری بازی جدیدتان، آنها را به هر ترتیب و هر فرمتی که می خواهید به کار بگیرید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی