ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالت Ambient Mode در تلویزیون های 4K سامسونگ
تکنولوژی

حالت Ambient Mode تلویزیون های 4K جدید سامسونگ را تقریباً نامرئی می کند

در حالی که مدتی است وارد سومین ماه سال ۲۰۱۸ شده ایم کمپانی سامسونگ سری کاملی از تلویزیون های هوشمندی که برای امسال تدارک دیده را معرفی نموده است. این مجموعه شامل انواع ارزان قیمت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

در حالی که مدتی است وارد سومین ماه سال ۲۰۱۸ شده ایم کمپانی سامسونگ سری کاملی از تلویزیون های هوشمندی که برای امسال تدارک دیده را معرفی نموده است. این مجموعه شامل انواع ارزان قیمت تا پرچمدار تلویزیون های QLED و همچنین مدل های جدید Ultra HD، Ultra HD پرمیوم و تلویزیون های بسیار بزرگ می شود.

از جمله بهترین قابلیت های جدیدی که محصولات امسال سامسونگ به همراه دارند قابلیت Ambient Mode است که به کمک دستیار هوشمند بیکسبی اطلاعات مفیدی را در طی روز برای کاربر به نمایش می گذارد.

حالت Ambient Mode در تلویزیون های 4K سامسونگ

اما جالب ترین ویژگی این حالت، تطبیق تصویر پس زمینه به نمایش درآمده با رنگ و طرح دیوار محل نصب آن است، به شکلی که نمایشگر به نوعی نامرئی خواهد شد. در این صورت پنل نمایشگر همانند شیشه ای شفاف به نظر خواهد رسید که برخی اطلاعات روی آن نقش بسته است. اطلاعات مورد اشاره می تواند شامل مواردی از جمله وضعیت ترافیکی، آب و هوا، اخبار مهم و قرارها و رویدادهای تقویم باشد.

تکمیل کننده حالت Ambient Mode یک کابل نسبتاً نامرئی است که به طور همزمان می تواند انتقال دهنده جریان برق و دیتای صوت و تصویر باشد. به لطف این کابل باریک و چندکاره (با طول حداکثر ۱۵ متر) می توان تلویزیون 4K خود را طوری روی دیوار یا هر موقعیت دیگری نصب کنید که هیچ آسیبی به جلوه بصری دکوراسیون منزل شما وارد نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    افتابه لگن دمممممپایه پاره میخریم..

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    سامسونگ عشقه :samsung:

    • pouria zizo
      pouria zizo | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

      اما محصولات سام سرویس که آشغالی بیش نیستن ، خیر

مطالب پیشنهادی