ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نوار نارنجی رنگ حالت Battery Saver در اندروید P حذف شده است

در اندروید لالی پاپ یا 5.0 که سال 2014 معرفی شد، کمپانی گوگل حالتی تحت عنوان «صرفه جویی در باتری» (Battery Saver) را معرفی کرد که کاربران با فعال سازی آن می توانستند مصرف باتری ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

در اندروید لالی پاپ یا 5.0 که سال 2014 معرفی شد، کمپانی گوگل حالتی تحت عنوان «صرفه جویی در باتری» (Battery Saver) را معرفی کرد که کاربران با فعال سازی آن می توانستند مصرف باتری دیوایس را زمانی که شارژ موبایل کم است کاهش دهند.

برای اینکه کاربر متوجه شود اسمارت فونش روی مود صرفه جویی در باتری قرار دارد نیز نوار بالا و پایین صفحه به رنگ نارنجی در می آمدند. در اندروید اوریو، گوگل تغییراتی به این بخش داد و در کنار نوارهای نارنجی رنگ یک + به درون آیکون باتری اضافه کرد.

حالا در اندروید P نوارهای نارنجی رنگ کاملا حذف شده اند . بنابراین اگر می خواهید بدانید موبایل تان روی حالت صرفه جویی در باتری است کافیست به آیکون خود باتری در بالای صفحه نگاه بیاندازید. البته گوگل برای راحتی بیشتر کاربران، به همراه + یک نوتیفیکیشن جدید به اندروید P اضافه کرده است.

هنگام فعال سازی حالت صرفه جویی در باتری، اعلانی در قسمت نوتیفیکیشن های کشویی موبایل به نمایش در می آید و می توانید از طریق آن متوجه فعال سازی این حالت شوید. در هر صورت تغییرات جدید و نبود نوارهای نارنجی باعث خواهند شد تا دیگر چشم کاربر اذیت نشود. البته بعضی کمپانی ها پیشتر خودشان تغییراتی در این حالت داده بودند.

Battery Saver
عکس چپ مربوط به اندروید اوریو بوده و عکس راست اندروید P را نشان می دهد؛ همانگونه که میبینید نوتیفیکیشنی مبنی بر فعال سازی حالت صرفه جویی در باتری برای کاربر به نمایش در می آید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadaf
    sadaf | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    چه تغییر مهمی واقعا !

مطالب پیشنهادی