ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سه گانه Crash Bandicoot روی پی سی، ایکس باکس وان و سوییچ هم عرضه می شود

اواسط سال گذشته بود که کمپانی اکتیویژن ریمستر سه قسمت ابتدایی سری کرش بندیکوت را تحت نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد و حال باید منتظر انتشار این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

اواسط سال گذشته بود که کمپانی اکتیویژن ریمستر سه قسمت ابتدایی سری کرش بندیکوت را تحت نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد و حال باید منتظر انتشار این بازی روی سایر پلتفرم ها بود.

صبح امروز و در جریان استریم نینتندو دایرکت، سرانجام انتشار این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ به طور رسمی تایید تایید شد. در حالی که برای ساعاتی تکلیف سایر پلتفرم ها مشخص نبود، کمپانی اکتیویژن دست به کار شد و اعلام کرد این بازی به صورت همزمان با سوییچ، روی پی سی و ایکس باکس وان هم عرضه می شود.

لازم به ذکر است پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر عرضه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روی پی سی و نینتندو سوییچ در فضای مجازی منتشر شده بود.

بازی کراش باندیکوت

چندی پیش و در گزارش مالی سالانه اکتیویژن بلیزارد که ماه گذشته منتشر شد، این کمپانی اعلام کرد Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به پر فروش ترین بازی ریمستر در تاریخ پلی استیشن 4 تبدیل شده است و از همین جهت، عرضه بازی روی سایر پلتفرم ها چندان عجیب به نظر نمی رسد.

سه گانه کراش طی تابستان پیش رو و در تاریخ 19 تیر برای نینتندو سوییچ، پی سی و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بسته الحاقی درجه سختی که مدتی بعد از انتشار بازی روی پلی استیشن 4 عرضه شده بود، از ابتدا در پلتفرم های ذکر شده در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    خاک تو سر اون احمقی که حق امتیاز کراش رو به اکتیویژن داغون فروخت

  • Mohammad Ebrahimi
    Mohammad Ebrahimi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    جان....????

  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    الان رو پیسی مینویسه:
    8 گیگ رم
    4 گیگ کارت گرافیک
    core i7
    10 گیگ حافظه!!?

مطالب پیشنهادی