ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقیب بزرگ پابجی به اسمارت فون ها می آید؛ نسخه موبایل فورتنایت بتل رویال تایید شد

بعد از عرضه پورت های رسمی پابجی روی تلفن های هوشمند، به نظر می رسد که کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) هم بیکار ننشسته و می خواهد از بازار پرسود بازی های بتل رویال موبایل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

بعد از عرضه پورت های رسمی پابجی روی تلفن های هوشمند، به نظر می رسد که کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) هم بیکار ننشسته و می خواهد از بازار پرسود بازی های بتل رویال موبایل سودی ببرد. ساعاتی پیش این شرکت پورت عنوان محبوب فورتنایت بتل رویال (Fortnite Battle Royale) را برای اسمارت فون ها تایید کرد.

جالب اینجاست اپیک گیمز وعده داده با یک پورت ساده طرف نخواهیم بود و ورژن موبایل بازی تمام ویژگی هایی که پیشتر در نسخه رایانه های شخصی دیده بودیم را دارد. به همین خاطر و به واسطه همکاری اپیک گیمز با سونی نیز بازیکن های پی سی، موبایل و پلی استیشن 4 می توانند با یکدیگر بازی کنند.

فورتنایت از معدود بازی های شوتری است که ویژگی کراس پلتفرم بین موبایل و کنسول های خانگی دارد

بخش عجیب قضیه به وجود تک تک المان های نسخه پی سی و کنسولی در موبایل باز می گردد. اگرچه پابجی و فورتنایت [مقایسه این دو بازی] هر دو بتل رویال هستند ولی چیزی که ساخته اپیک گیمز را نسبت به دیگر بازی های مشابه متمایز می کند، قابلیت ساخت و ساز است.

نسخه موبایل فورتنایت

در بازی با منابع مختلفی که به دست می آورید می توانید تله، دیوار یا پل بسازید. پیاده سازی این ویژگی روی اسمارت فون ها چالش های خودش را دارد و باید دید با وجود محدودیت های صفحات لمسی، اپیک گیمز چگونه می تواند از پس آن بر بیاید؛ شاید در مواجه با بازیکن های پلی استیشن 4 و پی سی، استفاده از کنترلر بهترین راه باشد.

نسخه موبایل فورتنایت بتل رویال ابتدا برای iOS و سپس اندروید منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست ولی دارندگان آی دیوایس ها از 12 مارس (21 اسفند) می توانند در سایت اصلی برای نسخه بتا ثبت نام کنند. با عرضه پورت رسمی فورتنایت، رقابت محبوب ترین بازی های بتل رویال به تلفن های هوشمند هم کشیده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Rad
    Mohammad Rad | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    خییییلی بازی خوب و سرگرم کننده ایه.اگر با ایکس باکی و پی اس ۴ بازی میکنین که هیچی اما اگر میخواین با کامپیوتر بازی کنین باید خود اپلیکیشن اپیک گیمز رو نصب کنین و از همونجا نصب کنین که البته چیز شکن میخواد پس توصیه میکنم از طرح های اینترنت نامحدود اپراتور گوشیتون استفاده کنین و با اون دانلود کنین که هم سرعتش خوبه هم به صرفه تره(مثلا همراه اول که اینترنت شبانش از ۳ شب تا ۷ صبح نامحدوده)ولی اول مطمئن بشین که کامپیوترتون بازیو میکشه چون خودم به این توجهی نکردم بعد اومدم بازی رو با لب تاب دانلود کردم رفتم تو بازی مجبور شدم کیفیت بازی رو درحد بازی های سگا بیارم پایین ولی بازم بازی رو نکشید و رفتیم سراغ همون ps4.خلاصه اینا رو تعریف کردم که الکی عین من دنبال آموزش نباشید الکی هم اکانت استیم نسازید برید تو استیم بعد ببینین این بازی رو اصلا نداره?.اوناییم که نگران سرعت اینترنتشونن سرعت بالایی نمیخواد مثلا سرعت وایفای ما (که میگن ۵۱۲) ۶۰ کیلوبایته ولی اگه کسی تو تلگرام نره و دانلود نکنه راحت میشه بازی کرد(منظورم روی کنسوله،کامپیوتر چون باید با چیزشکن بازی کنید سرعت اینترنت بالاتری میخواد)خلاصه اینا رو گفتم که الکی وقتتونو برای آموزش تو سایت های مختلف هدر ندید،برید و راضی باشید?

  • Mohammad Rad
    Mohammad Rad | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    بازیش خییییلی باحاله،خیلیم اعتیاد آوره،تو گوشیم بیاد که دیگه......

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    موبایل خیلی وقته شده پردرآمدترین برای بازی سازها اما هنوز نمیتونن درست از پتانسیل های موبایل استفاده کنند

مطالب پیشنهادی