ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی بتل رویال H1Z1 را از امروز به صورت رایگان تجربه کنید

بازی H1Z1 از سال 2015 میلادی روی پلتفرم استیم به صورت «دسترسی زودهنگام» یا Early Access قابل بازی بود و نزدیک به دو هفته است که نسخه 1.0 آن در اختیار کاربران قرار گرفته. H1Z1 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بازی H1Z1 از سال 2015 میلادی روی پلتفرم استیم به صورت «دسترسی زودهنگام» یا Early Access قابل بازی بود و نزدیک به دو هفته است که نسخه 1.0 آن در اختیار کاربران قرار گرفته. H1Z1 یکی از نخستین بازی هایی بود که به ژانر بتل رویال روی آورد اما با عرضه بازی هایی مانند پابجی و فورتنایت، نتوانست موفقیت چندانی کسب کند.

با این حال H1Z1 از مزیت هایی نسبت به رقبای خود بهره مند است که از جمله آنها می توان به حالت Auto Royale اشاره کرد؛ حالتی که گیمرها را در قالب 30 تیم و در نبردهایی که تماماً داخل اتومبیل دنبال می شوند به جان یکدیگر می اندازد.

بازی بتل رویال H1Z1

سازندگان H1Z1 از مدت ها پیش اعلام کرده بودند که بعد از عرضه نسخه نهایی، بازی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد و حالا بالاخره این اتفاق افتاده است لازم به ذکر است که پیش از این بسیاری از کاربران بازی را خریداری کرده بودند و سازنده H1Z1 یعنی استودیوی Daybreak Game برای این دسته از افراد، پاداش هایی را در نظر گرفته که شامل مقداری پول رایج درون بازی و مواردی دیگر می شود.

در نهایت گفتنی است که اگر به هر دلیلی تا به امروز قادر به تجربه عناوین بتل رویال و آدرنالینی که در خونتان ترشح می کنند نبوده اید، حالا بهترین فرصت است که H1Z1 را به صورت رایگان روی پلتفرم استیم دریافت کنید. گرچه H1Z1 به عقیده بسیاری قادر به برابری با پابجی نیست، اما عرضه رایگان (در قیاس با قیمت 30 دلاری پابجی) و عدم رنج بردن از مشکلات متعدد پرفورمنسی که پابجی با آنها دست و پنجه نرم می کند می تواند دلایل خوبی برای تهیه آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • agha
    agha | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    میگن خیلی باگ داشته و به خاطر همین باخت از پابجی

  • EhsanNasiraei
    EhsanNasiraei | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    پلتفرم استیم هست نه استریم!

  • MarShaL
    MarShaL | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    بازیش کلا رایگانه یا فقط واسه یه مدت رایگان کردن؟

مطالب پیشنهادی