ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لذت آوای خوش V10 در فضای باز؛ لامبورگینی هوراکان پرفورمنته اسپایدر در ژنو معرفی شد

تا مدتی قبل، لامبورگینی مدل هوراکان (Huracán) را در دو نوع اسپایدر و کوپه به فروش می رساند. پس از آن برای افراد جاه طلبی که قدرت 602 اسب بخاری نیروگاه V10 این گاو وحشی ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

تا مدتی قبل، لامبورگینی مدل هوراکان (Huracán) را در دو نوع اسپایدر و کوپه به فروش می رساند. پس از آن برای افراد جاه طلبی که قدرت 602 اسب بخاری نیروگاه V10 این گاو وحشی را کافی نمی دانستند، این شرکت مدل هوراکان پرفورمنته (Huracán Performante) را عرضه کرد که 31 اسب بخار قدرت بیشتری داشت.

اما اکنون نوبت به مدلی خاص تر رسیده است تا دل هواداران این برند ناب ایتالیایی را برباید. لامبورگینی پرفورمنته اسپایدر جدید معرفی شده است تا لذت رانندگی با فرزند کوچک لامبورگینی را دو چندان کند.

Lamborghini-Huracan_Performante_Spyder-2019 (4)

پیشرانه ارتقا یافته این سوپراسپرت گشتاور 600 نیوتون متری خود را توسط جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل می کند. این مجموعه در نسخه کوپه شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه ای را رقم می زد.

لامبورگینی ادعا می کند نسخه اسپایدر عملکردی مشابه مدل کوپه ارائه می دهد؛ البته غیر از حداکثر سرعت 321 کیلومتر در ساعت نسخه اسپایدر که تنها اندکی از مدل مسقف کمتر است.

Lamborghini-Huracan_Performante_Spyder-2019 (4)

تایر های Pirelli P zerp Trofeo RS بکار رفته در این اتومبیل چسبندگی و قدرت توقف بسیار مناسبی در مسیر های خشک به هوراکان پرفورمنته اسپایدر می بخشند. اما این تایر ها در مسیر های خیس و لغزنده چندان خوش نخواهند درخشید؛ اگرچه کسی در هنگام باران از خودروی اسپایدرش استفاده نمی کند.

Lamborghini-Huracan_Performante_Spyder-2019 (4)

باز کردن سقف پارچه ای برقی تا حداکثر سرعت 30 کیومتر و در حدود 17 ثانیه انجام می شود. با پایین آمدن سقف، باله های کناری در عقب پشت سری ها وظیفه خنثی کردن صدای باد را عهده می گیرند.

در صورت بسته بودن سقف می توان تنها شیشه برقی عقب را پایین آورد تا صدای دلنشین پیشرانه تنفس طبیعی V10، که تا 8500 دور بر دقیقه دور می گیرد، در کابین خودرو طنین انداز شود.

Lamborghini-Huracan_Performante_Spyder-2019 (19)

مانند نسخه کوپه پرفورمنته، مدل اسپایدر نیز از کیت آیرودینامیک ALA بهره می برد که شامل ورودی های فعال هوا در جلو و باله عقب مخصوص می شود. این خودرو همچنین بازنگری هایی را در بخش های سیستم کنترل پایداری، سیستم تعلیق و حالت های رانندگی به خود دیده است.

Lamborghini-Huracan_Performante_Spyder-2019 (19)

فرمان با نسبت متغیر، که لامبو آن را فرمان دینامیک می نامد، به همراه کمک های مغناطیسی به صورت آپشنال ارائه می شوند. المان های فیبر کربنی که به روش مخصوص خود لامبورگینی تهیه می شوند، مثل پوشش موتور، اسپویلرهای جلو و عقب و همچنین سپر عقب نیز قابل سفارش خواهند بود تا بدین ترتیب پرفورمنته اسپایدر تحت رژیمی سخت، 35 کیلوگرم از نسخه معمولی هوراکان اسپایدر سبک تر باشد.

قیمت این خودرو 40 هزار دلار بیشتر از نسخه معمولی اسپایدر و معادل 308,859 دلار در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Ebrahimi
    Mohammad Ebrahimi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    عاشق این برندم???

مطالب پیشنهادی