ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 پلاس زیر شکنجه؛ چاقو و چکش چه بلایی بر سر پرچمدار سامسونگ می آورند؟ [تماشا کنید]

سامسونگ در زمان معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 اعلام کرد که پرچمداران جدید به لطف بهره بردن از گواهینامه استاندارد IP68در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. ولی آیا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

سامسونگ در زمان معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 اعلام کرد که پرچمداران جدید به لطف بهره بردن از گواهینامه استاندارد IP68در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. ولی آیا کهکشانی های جدید در مقابل ضربات چاقو و چکش نیز می توانند جان سالم به در ببرند؟

برای یافتن این موضوع یکی از کاربران یوتیوب اقدام به شکنجه یک گلکسی اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) با رنگ یاسی کرده. البته پیش از مشاهده ویدیو توجه داشته باشید که رفتارهایی که با پرچمدار سامسونگ می شود، ممکن است برای برخی ناراحت کننده باشد.

برای آزمایش ابتدا چاقو به صورت افقی روی نمایشگر و پنل پشتی موبایل کوبیده می شود که البته اتفاق ناخوشایندی برای گلکسی اس 9 پلاس نمی افتد. در ادامه چاقو به صورت عمودی روی موبایل کوبیده می شود که باز هم خسارت چندانی وارد نمی شود.

البته در نهایت کشیده شدن چاقو روی قاب فلزی کناری، به سرعت خراش هایی را روی آن ایجاد می کند. آزمایش با ضربات عمودی چاقو ادامه پیدا می کند، تا جایی که لبه چاقو با خم شدن از بین می رود. البته در نهایت همین لبه خراب چاقو با اعمال نیروی بیشتر شکستگی بزرگی را در پشت موبایل ایجاد می کند.

سپس تست چکش 1.3 کیلوگرمی شروع می شود. چکش از فاصله ای حدوداً 2.5 سانتی متری روی نمایشگر سقوط می کند، ولی اتفاقی نمی افتد و با بیشتر شدن فاصله بالاخره شیشه نمایشگر می شکند، ولی گلکسی اس 9 پلاس همچنان کار می کند. در نهایت آن قدر ضربات محکم تر می شود که خطوط سفیدی روی نمایشگر پدیدار می شود و در نهایت تلفن هوشمند پرچمدار سامسونگ به طور کامل از کار می افتد.

ولی نکته جالب تر اینکه علی رغم تمام این ضربات، دمای باتری بالا نمی رود و خوشبختانه از آتش گرفتن باتری در اثر ضربات نیز خبری نیست. در ادامه از شما دعوت می کنیم این ویدیو را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ashkan_taghavi
    ashkan_taghavi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    روانیییی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی