ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاربران به سیستم عامل اندروید بیش از iOS وفادار هستند
تکنولوژی

اپل صمیمی ترین برند برای متولدین هزاره سوم میلادی؛ گوگل هفتم شد

پیش از این در دیجیاتو خواندید که بر اساس جدیدترین گزارش موسسه «Consumer Intelligence Research Partners» در سال 2017 کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به iOS وفاداری بیشتری به برند و پلتفرم مورد استفاده خود داشته اند. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

پیش از این در دیجیاتو خواندید که بر اساس جدیدترین گزارش موسسه «Consumer Intelligence Research Partners» در سال 2017 کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به iOS وفاداری بیشتری به برند و پلتفرم مورد استفاده خود داشته اند. حالا تحقیق دیگری که در مورد میزان پیوند عاطفی افراد متولد هزاره سوم با برندها انجام شده عکس این موضوع را در سال جاری میلادی نشان می دهد.

این تحقیق که توسط «MBLM» بین 6 هزار مشتری در سراسر آمریکا، مکزیک و امارات متحده عربی انجام شده، نشان داده که کاربران متولد هزاره جاری بیشترین میزان علاقه را به برند اپل دارند، شرکتی که در سال قبل نیز در تحقیقی دیگری که بین مشتریان انجام شده بود، نتیجه ای مشابه به دست آورده بود. البته بررسی جدید با تأکید بر جوانان متولد هزاره سوم انجام شده است.

MBLM که به بررسی میزان آگاهی از برندها می پردازد، اعلام کرده پس از اپل، آمازون رتبه دوم را از آن خود کرده و یوتیوب موفق شده رتبه سوم را کسب کند. عجیب اینکه در این بین گوگل رتبه هفتم را به دست آورده. موسسه یاد شده در این مورد گفته: «ما متعجب و خوشحال شدیم که امسال یوتیوب یکی از سه برند برتر در بین برندهای صمیمی بوده».

البته باید گفت که برخلاف عقیده این موسسه شاید حضور یوتیوب در لیست چندان هم عجیبی نباشد؛ پلتفرمی که سال هاست به اولین انتخاب بسیاری از کاربران برای تماشای ویدیوی آنلاین بدل شده. کسب رتبه اول توسط اپل نیز نشان می دهد که این کمپانی موفق شده ارتباط خوبی با کاربران برقرار کند و به نظر می رسد در این بین آیفون یکی از عمده ترین نقش ها را بازی کرده باشد. در ادامه می توانید ده رتبه برتر برندهایی که افراد بیشترین میزان پیوند عاطفی را با آنها برقرار کرده اند مشاهده نمایید:

1- اپل

2- آمازون

3- یوتیوب

4- پلی استیشن

5- استارباکس

6- نینتندو

7- گوگل

8- نت فلیکس

9- کوکاکولا

10- والمارت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HITAK1
    HITAK1 | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    به نتایج این نوع تحقیق ها اصلا نمیشه اعتماد کرد، شش هزار نفر جامعه آماری که فقط در سه کشور بررسی شده که دوتاشون جز کشورهای ثروتمند هستن.

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    عجب (مارمولک)

مطالب پیشنهادی