ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
کسب و کار

درآمد ماهانه HTC به کمترین میزان در 13 سال گذشته رسید

کمپانی HTC به تازگی گزارش مالی ماه فوریه سال 2018 خود را منتشر کرده که خبر از کمترین میزان درآمد ماهانه در 13 سال اخیر می دهد. در گزارش جدید ذکر شده که میزان فروش، ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۱

کمپانی HTC به تازگی گزارش مالی ماه فوریه سال 2018 خود را منتشر کرده که خبر از کمترین میزان درآمد ماهانه در 13 سال اخیر می دهد.

در گزارش جدید ذکر شده که میزان فروش، 2.61 میلیارد دلار جدید تایوان، تقریباً معادل با 89.16 میلیون دلار بوده. این میزان نسبت به ماه میلادی پیش از آن 23.24 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44.04 درصد کاهش داشته است. تعداد فروش این کمپانی نیز در ماه فوریه به میزان 15 درصد نسبت به ماه ژانویه و 27 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش یافته است.

پیش از این کمترین میزان فروش HTC در آگوست سال 2004 با 2.05 میلیارد دلار جدید تایوان ثبت شده بود که البته با احتساب میزان تفاوت نرخ تبدیل دلار تایوان به دلار آمریکا در سال 2004 و اکنون، این میزان چندان هم نسبت به عدد ماه جاری ضعیف تر به حساب نمی آید.

HTC همچنان در حال کوچک کردن بخش تولید موبایل های خود است و در پی این تصمیم تاکنون در سال جاری میلادی تعداد کمتری موبایل را نسبت به مدت مشابه سال های قبل به بازار عرضه کرده است.

در یکی از آخرین اقدامات HTC برای کوچک کردن بخش موبایل خود، بخشی از واحد طراحی تلفن های هوشمند را با مبلغ 1.1 میلیارد دلار به گوگل فروخت و قرار شد تیمی از نخبگان در سال های آتی روی توسعه محصولات نوآورانه تر و بهتر برای گوگل کار کنند.

البته کسب و کار HTC به تلفن های هوشمند محدود نیست و این کمپانی در زمینه واقعیت مجازی نیز هدست های Vive را تولید می کند و این گجت به میزان ناچیزی به درآمد شرکت تایوانی افزوده است.

ولی با وجود وضعیت تأسف بار HTC در زمینه میزان درآمد، این کمپانی همچنان به رقابت در بازار تلفن های هوشمند با رقبای قدرتمندی از جمله سامسونگ، هواوی، اوپو و ویوو ادامه می دهد. علاوه بر HTC برخی از کمپانی های دیگر از جمله ال جی و سونی نیز همچنان در حال تلاش برای باقی ماندن در بازار رقابت موبایل ها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • مهدی سلیمانی
    مهدی سلیمانی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    آقا اصلاً به شما چه ربطی داره، پرچم اچ تی سی همیشه بالاست?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی