ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ طراحی یکپارچه موبایل های خود را به محصولات بیشتری می آورد

به گفته «لی دون تائه» معاون مدیر اجرایی سامسونگ، این کمپانی قصد دارد «یکپارچگی» و «انسجام» را در طراحی محصولات خود حفظ کند و آن را به سایر محصولاتش نیز بیاورد. طراحی مد نظر او اشاره ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

به گفته «لی دون تائه» معاون مدیر اجرایی سامسونگ، این کمپانی قصد دارد «یکپارچگی» و «انسجام» را در طراحی محصولات خود حفظ کند و آن را به سایر محصولاتش نیز بیاورد. طراحی مد نظر او اشاره به نمایشگرهای کشیده و بی نهایت و نحوه طراحی موبایل های سامسونگ دارد.

این مدیر اجرایی که موضوع یاد شده را در کنفرانس طوفان مغزی طراحی در سنگاپور مطرح کرده، افزوده:

«در حالی که تلاش شرکت برای طراحی جدید زیبایی شناسانه، در بین سازندگان تلفن های هوشمند، بیشترین توجه را به خود جلب کرده، استراتژی طراحی غول فناوری کره جنوبی از دستگاه های مبتنی بر اندروید فراتر می رود و [این کمپانی] تلاش می کند [طراحی جدید] را به همه محصولاتش گسترش دهد».

به ادعای وبسایت اندروید هدلاینز، در بین محصولات سامسونگ، گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش اس 8 پلاس مهمترین نقش را در عمومیت نمایشگرهای کشیده با نسبت 18.5 به 9 داشته اند و سامسونگ با ارائه گلکسی نوت 8 (بررسی دیجیاتو) و سری گلکسی اس 9 (بررسی دیجیاتو) طراحی نمایشگرهای بی نهایت خود را بهبود بخشیده است.

سامسونگ با سری گلکسی A8 اولین بار طراحی نمایشگرهای بی نهایت با نسبت 18.5 به 9 را به میان رده های خود آورد.

اکنون سامسونگ قصد دارد این طراحی را به موبایل های میان رده خود نیز بیاورد. به این منظور کمپانی کره ای برای اولین بار با سری گلکسی A8 نمایشگر بیکران با نسبت 18.5 به 9 را به میان رده های خود آورد.

انتظار می رود در گلکسی نوت 9 نیز که در آینده معرفی خواهد شد، شاهد طراحی مشابه با پرچمداران فعلی باشیم و به این ترتیب سامسونگ تغییر رویه طراحی فعلی را با ارائه گلکسی اس 10 رقم بزند؛ موبایلی که به گفته دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، احتمال تغییر نام آن وجود دارد ولی در هر صورت پیشوند گلکسی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

نشانه هایی از طراحی جدید سامسونگ را می توانیم در تلویزیون های این کمپانی ببینیم که بر اساس ویژگی جدید به نام «Ambient Mode» امکان تطبیق تصویر پس زمینه به نمایش درآمده با رنگ و طرح دیوار محل نصب آن فراهم می شود تا به این ترتیب از دید کاربران مشابه با شیشه ای شفاف به نظر برسد.

به نظر می رسد سامسونگ در سری گلکسی اس 9 به اوج بلوغ طراحی بدون حاشیه در موبایل های خود دست یافته؛ طراحی ای که به لطف کاهش زاویه خمش لبه های نمایشگر نسبت به پرچمداران قبلی، بهبود یافته تا در دست گرفتن موبایل و لمس سهوی لبه ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی