ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتورهای گیمینگ جدید MSI حاصل همکاری با استیل سریز معرفی شدند

کمپانی های MSI و SteelSeries بار دیگر با یکدیگر همگاری کرده دو مانیتور گیمینگ معرفی کرده اند که امکان همگام سازی با سایر تجهیزات SteelSeries را دارد. دو مانیتور جدید 27 اینچی و از سری Optix MPG ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی های MSI و SteelSeries بار دیگر با یکدیگر همگاری کرده دو مانیتور گیمینگ معرفی کرده اند که امکان همگام سازی با سایر تجهیزات SteelSeries را دارد.

دو مانیتور جدید 27 اینچی و از سری Optix MPG و با مدل های MPG27C و MPG27CQ هستند. هر دو مانیتور از پنل های منحنی از نو ع VA و 144 هرتز بهره می برند و از فناوری Adaptive Sync پشتیبانی می کنند. همچنین مانیتورهای جدید دارای نمایشگر بدون حاشیه هستند.

مدل 27C حداکثر رزولوشن 1080P ارائه می دهد در حالی که 27CQ رزولوشن 1440P دارد. به لطف بهره مندی از پنل با فناوری VA زاویه دید  و بازتولید رنگ های هر دو مدل مناسب است. از سوی دیکر کمترین میزان لرزش تصویر در این دو به چشم کاربر می آید. البته استفاده از پنل VA قاعدتاً موجب تأخیر ورودی بالاتر پنل نسبت به سایر پنل ها می شود. با این حال MSI وعده تأخیر یک میلی ثانیه را داده است.

مانیتورهای مذکور همچنین با فناوری GameSense از استیل سریز یکپارچه شده اند و کاربر می تواند برای 5 پنل LED که در جلوی مانیتور قرار گرفته رنگ های دلخواه خود را از بین میلیون ها رنگ انتخاب کند. همچنین به لطف پشتیبانی از تکنولوژی PrismSync کاربر می تواند در بازی ها از وضعیت فعلی بازی مطلع شود و تجربه متفاوتی از بازی داشته باشد.

به لطف پنل های LED پایین نمایشگر کاربر از شرایط بازی مطلع می شود. در این تصویر نوار لود شدن قرمز رنگ مشابه با آنچه در بازی نشان داده می شود، به کاربر نمایش داده می شود. برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید.

به عنوان نمونه وقتی کاراکتر بازی نیاز به خشاب گذاری مجدد اسلحه دارد، رنگ نور LED ها برای آگاهی کاربر تغییر می کند. این قابلیت همچنین در هنگام اطلاع از دریافت پیام ها برای مطلع کردن به کار می آید.

پیش از این کیبوردهای بسیاری به بازار عرضه شده اند که از قابلیت تغییر رنگ نور در شرایط مختلف بازی بهره می بردند، ولی یکی از مشکلات آنها این بود که کاربر باید نگاه خود را از مانیتور بر می گرداند، تا بتواند رنگ کیبورد را ببیند. به نظر می رسد روش ارائه شده توسط MSI و استیل سریز راهکار بهتری برای نمایش شرایط مختلف بازی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی