ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا هدست واقعیت مجازی اختصاصی برای موبایل هایش می سازد

موبایل های موتورولا همراه با طیف وسیعی از ماژول‌ها از اسپیکر الکسا گرفته تا دوربین به بازار عرضه می گردند و به خاطر همین ماژول‌ ها که تحت عنوان موتو ماد از آنها یاد می‌ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

موبایل های موتورولا همراه با طیف وسیعی از ماژول‌ها از اسپیکر الکسا گرفته تا دوربین به بازار عرضه می گردند و به خاطر همین ماژول‌ ها که تحت عنوان موتو ماد از آنها یاد می‌ گردد نزد کاربران شناخته می شوند.

حالا شرکت مورد بحث تصمیم گرفته یک ابزار جانبی جدید را به این مجموعه اضافه نماید و آن چیزی نیست جز هدست واقعیت مجازی که به صورت اختصاصی برای موبایل های سری موتو زی و برامدگی دوربین دایره ای شکل و بزرگ آنها طراحی شده است.

این خبر را ایوان بلس خبرنگار ونچر بیت با انتشار تصویری از هدست موتورولا منتشر کرده. البته باید اشاره کنیم که هنوز جزئیات بیشتری در این باره در دست نیست و مثلا نمی دانیم که هدست این شرکت دقیقا از چه زمانی به بازار عرضه می شود.

با نگاهی به گذشته اما در خواهیم یافت که از معرفی تا عرضه لوازم جانبی موتورولا زمان نسبتا زیادی به طول می انجامد و به همین خاطر پیش بینی می شود که هدست این شرکت هم همینطور باشد.

با وجود آنکه محفظه دایره ای شکل در نظر گرفته شده روی این هدست برای دوربین موبایل های موتو زی ظاهری بسیار عجیب به آن داده، باقی قسمت های دستگاه کاملا مشابه نمونه های موجود در بازار است.

هدست های واقعیت مجازی ساخته شده برای تلفن های هوشمند در برهه کنونی بسیار مرسوم شده اند و شرکت هایی نظیر سامسونگ اقدام به ساخت هدست هایی با برخی قابلیت های ویژه کرده اند که صرفا با موبایل های خودشان کار میکنند. لذا پیش بینی میشود که محصول موتورولا از قابلیت منحصربفرد اندروید موسوم به Daydream VR پشتیبانی نماید.

از دیگر احتمالات مطرح شده در خصوص این موتو ماد می توان به پشتیبانی اش از برخی قابلیت ها در زمینه واقعیت افزوده اشاره کرد چراکه دوربین بیرون زده هدست قابلیت فیلم برداری از زاویه دید کاربر را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی