ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مدل 2018 تلویزیون های QLED را با پشتیبانی از بیکسبی معرفی کرد

سامسونگ که هفته گذشته خبر از معرفی سری 2018 تلویزیون های QLED خود در آینده نزدیک داده بود، اکنون این تلویزیون ها را با پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی و قابلیت «Ambient Mode» معرفی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۳

سامسونگ که هفته گذشته خبر از معرفی سری 2018 تلویزیون های QLED خود در آینده نزدیک داده بود، اکنون این تلویزیون ها را با پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی و قابلیت «Ambient Mode» معرفی کرده است.

تلویزیون های جدید در مدل های زیر رونمایی شده اند:

  • مدل Q9F در اندازه های 65، 75، و 88 اینچی
  • مدل Q8F در اندازه های 55، 65 و 75 اینچی
  • مدل Q7C  در اندازه های 55 و 65 اینچی
  • مدل Q7F در اندازه های 55، 65 و 75 اینچی
  • مدل Q6F در اندازه های 49، 55، 65، 75 و 82 اینچی

تلویزیون های مذکور نوید تولید رنگ های زنده، کنتراست خوب و رنگ مشکی عمیق را می دهند. به لطف بیکسبی نیز کاربران می توانند بسیاری از کارکردهای تلویزیون را از طریق دستورات صوتی خود، کنترل نمایند. به عنوان مثال می توان با این دستورات کانال ها را عوض کرد یا صدا را تنظیم نمود.

همچنین می توان به واسطه دستورات صوتی کنترل دستگاه های هوشمندی که با بیکسبی سازگاری دارند را  از طریق تلویزیون به دست گرفت. برخی از این تلویزیون ها از پنل تخت و برخی دیگر از پنل خمیده بهره می برند.

قابلیت جالب دیگر Ambient Mode است که تطبیق تصویر پس زمینه به نمایش درآمده با رنگ و طرح دیوار محل نصب آن را به نحوی انجام می دهد که تلویزیون از دید کاربران نامرئی به نظر خواهد رسید. انتظار می رود این قابلیت در حالتی قابل استفاده باشد که تلویزیون روی دیوار نصب شده باشد. قابلیت یاد شده همچنین می تواند اطلاعاتی از قبیل اخبار، گزارشات ترافیک، وضعیت آب و هوا و ... را به کاربر نمایش دهد.

قابلیت جدید دیگر تلویزیون های جدید «Direct Full Array» یا آرایه کامل مستقیم است که تنها در مدل های Q8F و Q9F  موجود بوده و امکان نمایش رنگ مشکی عمیق تر و رنگ سفید خالص تر و روشن تر را فراهم می کند.

تمامی تلویزیون های یاد شده از استاندارد نمایش تصاویر +HDR10، دستیار هوشنمد صوتی بیکسبی، Ambient Mode و قابلیت اتصال نامرئی برای اتصال کابل ها به نحوی که توسط کاربران دیده نشود، بهره می برند.

در حال حاضر بیشتر مدل های تلویزیون های جدید در سایت سامسونگ برای فروش قرار گرفته اند و قیمت آنها از 2199 دلار برای مدل 65 اینچی Q6F تا 3799 دلار برای مدل 65 اینچی Q9F متغیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی