ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی در سال گذشته بیشترین تعداد پتنت را در اروپا ثبت کرده است

سازمان پتنت اروپا (EPO) در گزارشی اعلام کرد که در سال گذشته میلادی، هواوی بیشترین تعداد درخواست را برای ثبت پتنت در اروپا داشته است. بر اساس گزارش این سازمان که وظیفه بررسی پتنت های ارسال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

سازمان پتنت اروپا (EPO) در گزارشی اعلام کرد که در سال گذشته میلادی، هواوی بیشترین تعداد درخواست را برای ثبت پتنت در اروپا داشته است.

بر اساس گزارش این سازمان که وظیفه بررسی پتنت های ارسال شده از 38 کشور اروپایی را بر عهده دارد، هواوی با ثبت 2398 پتنت جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و در رده های بعدی به ترتیب زیمنس با 2220 و ال جی با 2056 پتنت قرار گرفته اند.

Song Liuping، معاون ارشد هواوی در گفتگو با روزنامه «چاینا دیلی» تاکید کرد که این شرکت برای مالکیت فکری اهمیت زیادی قائل شده و ثبت پتنت را یکی از معیارهای رقابت بین المللی خود می داند.سازمان اروپایی مذکور که در مونیخ واقع شده تاکید کرده که تعداد بالای پتنت های این کمپانی چینی در افزایش 16.6 درصدی تعداد پتنت های کمپانی های چینی نقش موثری داشته  و در نهایت این کشور را در جایگاه پنجم لیست EPO قرار داده است.

هواوی در اروپا عملکرد بسیار موفقی داشته و اخیرا در کنگره جهانی موبایل از همکاری با اپراتور فرانسوی Bouygues Telecom برای ارائه شبکه 5G به صورت آزمایشی خبر داد.

با این حال فعالیت این شرکت در آمریکا با مشکلات فراوانی مواجه شده است چرا که دولت ایالات متحده به ظن جاسوسی هواوی برای دولت چین از شرکای خود خواسته با این کمپانی همکاری نکنند.

اگرچه بسیاری از اپراتورها از این کار سرباز زده و تاکید کرده اند که جای نگرانی وجود ندارد اما این هشدار باعث شد قرار داد این شرکت برای عرضه اسمارت فون میت 10 پرو با همکاری اپراتور AT&T در آمریکا لغو شود؛ قرار دادی که می توانست مقدمه ای برای ورود مقتدرانه این کمپانی به بازار پر رونق آمریکا باشد و سود سرشاری را نصیب آنها کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی