ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید P
تکنولوژی

اپلیکیشن ویرایشگر اسکرین شات اندروید P منتشر شد

ابزار ویرایشگر عکس اندروید P که هم اکنون با عنوان Markup شناخته می شود، حالا به طور غیر رسمی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. این ابزار یکی از قابلیت های پیش فرض جدیدترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۶

ابزار ویرایشگر عکس اندروید P که هم اکنون با عنوان Markup شناخته می شود، حالا به طور غیر رسمی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. این ابزار یکی از قابلیت های پیش فرض جدیدترین نسخه اندروید محسوب می شود که دو روز پیش همراه با ارائه نخستین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P در دسترس تسترها قرار گرفت.

اپلیکیشن Markup که ظاهرا از همین نسخه پیش نمایش اندروید استخراج شده، به کاربران اجازه می دهد که بعد از ثبت اسکرین شات روی آن تغییرات ساده ای به وجود بیاورند. به عنوان مثال اسکرین شات را از نقاط دلخواه برش زده یا روی قسمت های مختلفش علامت گذاری کنند.

این اپلیکیشن در اصل برای اندروید P و کاربران دیوایس های نسل اول و دوم پیکسل گوگل طراحی شده، اما احتمال دارد که بتوانید با دریافت فایل نصبی آن را روی دیوایس ها و نسخه های دیگر اندروید نیز اجرا کنید.

اپلیکیشن استخراج شده Markup البته خالی از مشکل نیست. یکی از معضلاتی که هنگام کار به آن بر می خورید این است که توانایی اشتراک گذاری اسکرین شات ها به طور مستقیم از محیط اپ را ندارید و برای این کار ناچار به خروج و مراجعه به یک اپلیکیشن فایل منیجر هستید.

با این وجود، شاید در مجموع تجربه Markup برایتان خالی از لطف نباشد. فایل Apk اپلیکیشن را می توانید با مراجعه به این لینک دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Fazel Pejmanfar
    Fazel Pejmanfar | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    هواوی خیلی وقته این قابلیت رو داره که?

  • Parsa Rezaei رضایی
    Parsa Rezaei رضایی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    روی اندروید ۶.۰.۱ نصب کردم. گوشیم galaxy grand prime plus
    قابلیت چشمگیری نداره، فقط میشه روی عکس علامت گذاشت یا کراپش کرد

مطالب پیشنهادی