ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Days Gone، انحصاری جدید پلی استیشن ۴ سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

سونی انتشار بازی انحصاری Days Gone را سال ۲۰۱۹ اعلام کرد. طی خبری که این کمپانی به سایت یوروگیمر اعلام کرده، Days Gone در تاریخ نامشخصی طی سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد. آخرین باری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۱

سونی انتشار بازی انحصاری Days Gone را سال ۲۰۱۹ اعلام کرد. طی خبری که این کمپانی به سایت یوروگیمر اعلام کرده، Days Gone در تاریخ نامشخصی طی سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

آخرین باری که نمایشی از Days Gone دیدیم، به مراسم E3 سال گذشته بر می گردد. پیش از آن نیز این عنوان طی کنفرانس سونی در E3 2016 به نمایش گذاشته شده بود.

با وجود اینکه شوهی یوشیدا، مدیرعامل بخش سرگرمی های سونی سال گذشته گفته بود Days Gone سال ۲۰۱۸ عرضه می شود، هنوز دلیل تاخیر یک ساله در انتشار این انحصاری پلی استیشن ۴ مشخص نیست. عقب افتادن تاریخ عرضه در طولانی مدت، پیش از نیز بین بازی هایی که سونی وظیفه نشر آن ها را برعهده داشته، اتفاق افتاده است.

بازی Days Gone

بازی The Last Guardian در سال ۲۰۰۷ برای کنسول پلی استیشن ۳ معرفی شد. تاخیر های پشت سرهم این بازی توسط سونی باعث شد تا این عنوان سرانجام و بعد از ۹ سال، برای کنسول دیگر سونی یعنی پلی استیشن ۴ عرضه شود.

بازی Days Gone اولین بار در مراسم E3 2016 معرفی شد. وظیفه ساخت این عنوان بر عهده استودیو SIE Bend قرار دارد که در کارنامه اش، عناوینی همچون Uncharted: Golden Abyss برای کنسول پلی استیشن ویتا و Resistance: Retribution برای PSP دیده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی