ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اسیستنت با فرمان ها و قابلیت های جدید به روزرسانی شد

گوگل همچنان با قدرت به ارتقای قابلیت های دستیار هوشمند خود ادامه می دهد تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در همین راستا به تازگی آپدیتی برای گوگل اسیستنت منتشر شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

گوگل همچنان با قدرت به ارتقای قابلیت های دستیار هوشمند خود ادامه می دهد تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در همین راستا به تازگی آپدیتی برای گوگل اسیستنت منتشر شده که قرار است پایان این هفته و برای نخستین بار در کنفرانس South by Southwest که در آستین تگزاس برگزار می شود، به نمایش در آید.

به نظر می رسد که از همین هفته و به لطف قابلیتی جدید برای اکشن های گوگل اسیستنت موسوم به Custom Device Actions، سازندگان دیوایس های هوشمند می توانند گوگل اسیستنت را برای اجرای بعضی فرمان ها در محصولات خود شخصی سازی کنند.

این موضوع به معنای آن است که دستیار دیجیتالی گوگل به زودی می تواند بسته به تصمیم سازندگان دیوایس های هوشمند از پس کارهایی بر بیاید که در حالت عادی نمی توانست، به عنوان مثال کنترل ماشین لباسشویی و هر وسیله دیگر برای خانه های هوشمند.

اما مضاف بر این، گوگل اعلام کرده که کاربران به زودی می توانند در نوتیفیکیشن اکشن های محبوب خود در گوگل اسیستنت مشترک شوند. این به کاربران اجازه می دهد که بتوانند سوژه های مورد علاقه خود مثل افت و خیز ارزش سهام در بازار بورس، اخبار فوری، خبرهای ورزشی و ... را سریع تر دنبال کنند.

همچنین اکشن های گوگل اسیستنت حالا از پخش موزیک در اسپیکرهای هوشمند و دیوایس های اندرویدی پشتیبانی به عمل می آورد. این بدان معناست که کاربران گوگل اسیستنت حالا می توانند تجربیات صوتی بیشتر و بهتری از این دستیار هوشمند دیجیتالی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی