ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

عکس‌هایی از هواوی پی 20 پیش از معرفی رسمی منتشر شد [به روزرسانی]

به نظر می‌رسد که روند لو رفتن تصاویر موبایل‌ها پیش از نمایش رسمی ادامه خواهد داشت چرا که پس از شایعات قبلی، امروز نیز عکس‌های جدیدی از پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده و طراحی هواوی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۵

به نظر می‌رسد که روند لو رفتن تصاویر موبایل‌ها پیش از نمایش رسمی ادامه خواهد داشت چرا که پس از شایعات قبلی، امروز نیز عکس‌های جدیدی از پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده و طراحی هواوی پی 20 به نوعی مشخص شده است که با نمونه‌های لو رفته قبلی، قدری تفاوت دارد.

به ادعای منابع آگاه، این عکس‌ها به هوآوی پی 20 اختصاص داشته و نشان می دهد که پرچمدار بعدی کمپانی یاد شده از شیشه و فلز ساخته شده است و لوگوی این شرکت در پشت این تلفن هوشمند به چشم می‌خورد.

البته آرم برند «لایکا» نیز در کنار دوربین سه‌گانه‌ی‌ تعبیه شده در بدنه‌ی پشتی این گجت حک شده است. کنار دو دوربین اصلی هواوی پی 20 ، یک فلش LED و سنسور دوربین دیگری نیز حضور دارند. سنسور یاد شده از دو دوربین دیگر بزرگتر بوده و مشخص نیست که دوربین جداگانه‌ای خواهد بود یا اینکه لنز اصلی نبوده و ممکن است تنها سنسور فوکوس دوربین باشد.

عکس‌های لو رفته نشان می‌دهد که موبایل هواوی پی 20 تفاوت ظاهری زیادی با مدلی دارد که در پایگاه اطلاعاتی TENAA (معادل چینی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا یا FCC) دیده شده بود. در مدل نشان داده شده توسط TENAA، حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر قرار گرفته بود و دوربین اصلی سه گانه در پی 20 به صورت افقی قرار داشت که کاملا با عکس‌های لو رفته‌ی امروز تفاوت دارند.

هواوی پی 20 لو رفته از حسگر اثر انگشت نیز بی بهره است مگر آنکه به مانند موبایل‌های Vivo زیر نمایشگر آن تعبیه شده باشد. البته هنوز اطلاعات و مشخصاتی داخلی از این مدل لو نرفته و می‌توان انتظار داشت که تا تاریخ معرفی رسمی این محصول در هفتم فروردین سال آینده، مشخصاتی دیگری هم از این محصول فاش شود.

بر اساس گزارشات پیشین احتمالاً پی 20 و پی 20 پلاس دقیقاً مشابه میت 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) از چیپست کایرین 970 بهره خواهند برد و با ۶ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

به روزرسانی

امروز تصویر دیگری از نسخه پورشه دیزاین این موبایل در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده که با شایعات قبلی پیرامون برخوردار بودن آن از دوربین سه گانه تطابق دارد. گرچه در رندرهای ایوان بلس پیکربندی این سنسورها به صورت عمودی بود، در این تصویر شاهد افقی بودن آن هستیم.

P20

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی