ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می 7 احتمالاً از بریدگی نمایشگر و تکنولوژی تشخیص چهره بهره می‌برد

اخیراً فایل‌هایی از محیط سیستم عامل شیائومی می 7 به دست آمده که از وجود بریدگی در نمایشگر آن خبر می‌دهد. این فایل‌ها در واقع مشخصات جدیدی از این محصول را مشخص کرده‌اند که وجود ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

اخیراً فایل‌هایی از محیط سیستم عامل شیائومی می 7 به دست آمده که از وجود بریدگی در نمایشگر آن خبر می‌دهد. این فایل‌ها در واقع مشخصات جدیدی از این محصول را مشخص کرده‌اند که وجود بریدگی نمایشگر تنها یکی از آنهاست.

فایل‌های یاد شده نشان ‌می‌دهند که تلفن هوشمند می 7 از یک دوربین مادون قرمز نیز بهره می‌برد. نشانه‌هایی از این ویژگی در اپلیکشین Keyguard رابط کاربری MIUI وجود داشته چرا که اپ مذکور وظیفه‌ی قفل‌ کردن صفحه نمایش و عملکرد آن بر اساس این دوربین را بر عهده دارد.

این مشخصه یکی از ویژگی‌های مهمی است که در آیفون 10 اپل نیز وجود داشت و قسمتی اساسی از Face ID بر بستر آن اجرا می‌شد. بدین ترتیب احتمال دارد که می 7 به مانند گرانترین آیفون، از یک سیستم تشخیص چهره‌ی پیشرفته استفاده کند. از طرف دیگر وجود بریدگی نمایشگر بیش از هر چیز، امکان تعبیه‌ی سنسور‌های مخصوص برای ویژگی جدید مشابه Face ID را به شدت بالا می‌برد.

طبق گزارشات قبلی، شیائومی می 7 قرار است مثل سایر پرچمداران امسال، به اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز باشد و از نمایشگری 5.6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن Full HD (یا 2160x1080 پیکسل) بهره می برد. این گجت به احتمال قوی از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد، اما بعید به نظر می رسد که این رقم مربوط به مدل پایه دستگاه باشد و احتمالاً به گران قیمت ترین مدل تعلق دارد. در پشت دستگاه، دو دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته که گرچه اطلاعات خاصی درباره آنها در دسترس نیست، اما احتمالاً قادر به ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه خواهند بود.

تصویر افشایی از محیط سیستم عامل دستگاه، بهره گیری از رابط کاربری MIUI 8.1.3.0 را نمایان می کند، اما می توان حدس زد که مدل نهایی می 7 به همراه MIUI 9 عرضه خواهد شد. علاوه بر این ها باید افزود که به گفته منابع نزدیک به شیائومی، تازه ترین پرچمدار این کمپانی در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی نمی گردد و برای رونمایی از دستگاه، باید تا ماه مارس یا آوریل منتظر باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    فقط کپی کاری فقط اسکی رفتن از برندهای بزرگ. گوشی پرچمدار میخوای بزنی برو پول بده برات طراحی کنن برو تلاشتو بکن. چرا برندی مثل ال جی میتونه گوشی مثل وی 30 پلاس بزنه که از گلکسی اس 9 سرتر باشه شیائومی نتونه؟

مطالب پیشنهادی