ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد با FACE ID
تکنولوژی

احتمال معرفی آیپد با نمایشگر تمام صفحه و Face ID در ماه های آتی

عرضه آیپد پرو با قابلیت Face ID خبر بسیار خوبی برای طرفداران تبلت های اپل خواهد بود و گزارش هایی که اخیرا منتشر شده احتمال به حقیقت پیوستن این مساله را تقویت کرده است. به گزارش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

عرضه آیپد پرو با قابلیت Face ID خبر بسیار خوبی برای طرفداران تبلت های اپل خواهد بود و گزارش هایی که اخیرا منتشر شده احتمال به حقیقت پیوستن این مساله را تقویت کرده است.

به گزارش یکی از تحلیلگران موسسه فناوری «Rosenblatt» اپل تا اوایل تابستان مدل جدیدی از آیپد مجهز به Face ID، نمایشگر با حاشیه های باریکتر و بدون کلید هوم را معرفی خواهد کرد. این کارشناس که «جون ژانگ» نام دارد مدعی شده آیپد در دو مدل با نمایشگرهای 10.5 و 12.9 اینچی ارائه خواهد شد.

کمپانی کوپرتینویی احتمالا همایش کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) را طی 14 تا 18 خرداد ماه در «کانوکشن سنتر» برگزار می کند و بعید نیست در همین رویداد شاهد معرفی از مدل جدید آیپد خواهیم بود.

پیش از این مینگ چی- کو تحلیلگر برجسته موسسه امنیتی «KGI» تاکید کرده بود که اپل مشغول طراحی و توسعه یک آیپد جدید و تمام نمایشگر با حاشیه های کمتر و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID است.آیپد با FACE ID کمپانی اپل برای کاهش هرچه بیشتر قیمت این دیوایس از تعبیه پنل های OLED صرف نظر کرده و به جای از نمایشگر LCD استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می رود که آیپد 2018 از استایلوس ارتقا یافته برخوردار بوده و نرم افزارهای بهتری برای یادداشت برداری و طراحی داشته باشد.

«مارک گورمان»، از کارشناسان «بلومبرگ» هم در ماه های گذشته مدعی شده بود که آیپد جدید با فاصله کمی بیشتر از یکسال از مدل قبلی عرضه می شود؛ از آنجایی که آیپد پرو 10.5 اینچی، آخرین مدل از تبلت های اپل بود که اردیبهشت امسال در دسترس مشتریان قرار گرفت، می توان انتظار داشت که در کنفرانس توسعه دهندگان سال آتی از مدل جدید رونمایی شود.

تجارت آیپد، تا مدتی پیش برای اپل بسیار سودده بود اما با کاهش فروش دیوایس های تبلت طی سال های اخیر، درآمد اپل نیز از این حوزه کاهش یافته و حالا این کمپانی با ارائه قابلیت های جدید و ارتقای سخت افزاری به دنبال جلب مشتریان بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • tech lover
    tech lover | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا زیبا میشه اینجوری

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    خدا کنه اخبارش صحبت داشته باشه. چون تا اپل حرکتیو شروع نکنه هیچ‌کدام از به ظاهر سردمداران تکنولوژی جرات تغییر و بهبود ظاهر و باطن محصولات تکنولوژی رو ندارن. ظاهری واقعا جذاب داره اگه مثل این عکس باشه.

  • OMID Z5
    OMID Z5 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    بی صبرانه منتظر هستم که بیاد

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    تبلت ها هم باید با آخرین مشخصات گوشی های پرچمدارشون یکی باشه نه پردازنده سال قبل موبایل پرچمدار رو
    همه ویژگی ها گوشی رو تبلت باشها خیلی بهتره همون ها روی صفحه بزرگتر
    فعلا تو آندرویدی ها بهترین تبلت آندرویدی که من دیدم گلکسی تب اس ۳ هستش
    ولی نمیدونم سری ۴ این تبلت مثل اس ۸ و اس ۹ با حاشیه کم و بدون دکمه فیزیکی میشه یا نه
    یا دیگه تبلت آندروید نمیاد و جایگزین میشه با کروم؟

مطالب پیشنهادی