ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Android Wear
تکنولوژی

تغییر نام پلتفرم Android Wear به Wear OS در آینده نزدیک

طبق آخرین گزارشات، به نظر می رسد که گوگل خواهان در نظر گرفتن نام جدیدی برای پلتفرم پوشیدنی های هوشمند خود است. یکی از کاربران ردیت به نام H3x0n ساعاتی پیش در این وبسایت گفتگوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

طبق آخرین گزارشات، به نظر می رسد که گوگل خواهان در نظر گرفتن نام جدیدی برای پلتفرم پوشیدنی های هوشمند خود است. یکی از کاربران ردیت به نام H3x0n ساعاتی پیش در این وبسایت گفتگوی جدیدی احداث کرده و در آن از نام و لوگویی جدید برای پلتفرم Android Wear گوگل خبر داده است.

از شواهد و قرائن پیداست که احتمالا گوگل به زودی نام Android Wear را به Wear OS تغییر خواهد داد. در پستی که کاربر H3x0n منتشر کرده می توانید لوگوی جدید این پلتفرم را مشاهده کنید:

اگر این خبر صحت داشته باشد، باید اقدام گوگل را برای تغییر نام این پلتفرم اقدامی معقول و منطقی توصیف کرد، چرا که پوشیدنی های اندرویدی می توانند با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری داشته باشند و Wear OS عنوان مناسبی است که بر خلاف Android Wear هر دو سیستم عامل را پوشش می دهد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییر نام می تواند تأثیری بر فروش ساعت های هوشمند مبتنی بر این پلتفرم داشته باشد یا خیر. در حال حاضر این اپل است که در بازار پوشیدنی های هوشمند با فروش بسیار خوب نسل های مختلف اپل واچ، حرف اول را می زند.

مطابق گفته های تیم کوک، مدیر عامل اپل، ساعت های هوشمند این شرکت در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ بیش از ۵۰ درصد رشد در فروش را تجربه کرده اند که این موضوع اپل را با در اختیار گرفتن ۲۱ درصد از سهم بازار، به پر درآمدترین کسب و کار حوزه ساعت های هوشمند تبدیل می کند.

اما بعد از اپل نیز شرکت هایی مثل هوآوی و برندهای دیگر سازنده پوشیدنی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرند که با اپل فاصله نسبتا زیادی دارند، ضمن این که شرکت های مذکور باید نگران رقیبی مثل Fitbit نیز باشند که اخیرا فروش محصولاتش رشد مناسبی را در بازار تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی