ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جشنواره خرید طلایی ایرتویا ویژه نوروز 97

جشنواره خرید طلایی ایرتویا که چند هفته از شروع آن گذشته است، با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران و مشتریان روبرو شده؛ در جشنواره خرید طلایی ایرتویا شرایط فروش مناسبی برای خریداران محترم در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

جشنواره خرید طلایی ایرتویا که چند هفته از شروع آن گذشته است، با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران و مشتریان روبرو شده؛ در جشنواره خرید طلایی ایرتویا شرایط فروش مناسبی برای خریداران محترم در نظر گرفته شده که تنها چند روز به پایان آن باقی مانده است.

در بخشنامه فروش "جشنواره خرید طلایی" که به مناسبت نوروز ۹۷ درنظر گرفته شده، مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تویوتا بفروش می رسند. خریداران محترم می توانند با پیش پرداخت ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان اقدام به خریداری تویوتا راوفور نمایند. ضمن آنکه برای خرید تویوتا C-HR نیز پیش پرداخت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی درنظر گرفته شده است تا شرایط خرید این خودرو برای مشتریان آسان تر شود.

نکته حائز اهمیت در این جشنواره تخفیف های ویژه تسویه نقدی است که از ۳ تا ۶ میلیون تومان برای خریداران درنظر گرفته شده است. همچنین نرخ تسهیلات بدون کارمزد، سود مشارکت ۱۸ درصدی و سود انصراف ۱۷ درصدی برای تمامی خودروها اعمال شده و قیمت نهایی خودروها در زمان تکمیل وجه مشخص خواهد شد.تویوتا راوفور داراى امکاناتى نظیر گیربکس 6 سرعته خودکار، چراغ مه‌ شکن جلو، دیفرانسیل جلو FWD، رینگ‌ های 17 اینچی، چراغ مخصوص روز، بال عقب، جمع شدن خودکار آینه‌ های جانبی، فیلتر هوا، طریقه رانندگی ECO و Sport، آینه الکتروکرومیک، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، سیستم نشان دهنده باد لاستیک ‌ها، تجهیزات سفارشی: دو دیفرانسیل AWD، رینگ‌ های 18 اینچی، نشان دهنده نقطه کور روی آینه جانبی، تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سانروف، روکش چرمی صندلی ‌ها، روکش چرمی دسته دنده، گرمکن صندلی‌ های جلو، سیستم Smart Key و سنسور عقب است.تویوتا CHR یکی از جدیدترین محصولات تویوتا است که همزمان با بازارهای جهانی به ایران نیز آمده است. تویوتا CHR کراس اوور جمع و جور شهری است که با دو موتور توربو و هیبریدی وارد بازار شده است.از امکانات و تجهیزات این خودرو مى توان به گرمن و سرد کن صندلی های جلو، روکش چرمی فرمان و صندلی ها، فرمان برقی EPS، آینه وسط الکتروکرومیک، تهویه مطبوع دوگانه، چراغ مخصوص روز، سنسور نور، سیستم خودکار فعال سازی نور بالا، قابلیت چرخش چراغ ها سر پیچ ها، سنسور باران، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل تابلوهای راهنمایی و رانندگی، سیستم ورود بدون کلید، رینگ های 17 و یا 18 اینچی، به صورت استاندارد دیفرانسیل جلو FWD و به صورت سفارشی چهارچرخ متحرک AWD اشاره کرد.پریوس از سال ۲۰۱۶ در زیر کاپوت خود مجهز به پیشرانه ‌ی ۱.۸ لیتری بنزینی ۴ سیلندر، با چرخه ‌ی اتکینسون شده است که ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌ کند. بیشترین قدرت در دور موتور ۵۲۰۰ و بیشترین گشتاور در دور موتور ۳۶۰۰ دور در دقیقه حاصل می‌ شود.

از سویی دیگر، در کنار همین پیشرانه ‌ی بنزینی، موتوری الکتریکی وجود دارد که ۷۲ اسب بخار قدرت و ۱۶۳ نیوتن ‌متر گشتاور به همراه دارد. مجموع توانی که از این پیشرانه‌ها به چرخ‌ های جلو منتقل می‌ شود، حداکثر ۱۲۱ اسب بخار است که منجر به رسیدن خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۱۰.۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌ شود.این خودرو داراى امکاناتى نظیر نمایشگر سیستم HV و انتخاب چهار حالت رانندگی ECO و Sport و Normal و EV، چراغ عقب با طرح سه بعدی، آنتن کوسه ای، درب صندوق عقب با قفل برقی، سیستم روشنایی DRL، شیشه های ضد UV، اسپویلر عقب، رینگ های 15 اینچی، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل،فرمان برقی، صفحه نمایشگر 4.2 اینچی برای اطلاعات خودرو، شارژ بدون سیم تلفن همراه، دوربین عقب، رادار نقطه کور BSM، سنسور پارک در عقب، سیستم هشدار باد لاستیک ها TPMS و ... است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی