ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

محدودیت زمانی حذف پیام ها در واتس اپ، از هشت دقیقه به بیش از یک ساعت رسید

اواخر سال گذشته، واتس اپ بالاخره قابلیت حذف پیام ها (تحت عنوان Delete For Everyone) را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورد و کاربران به کمک آن می توانستند تا حداکثر هشت دقیقه بعد از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۷

اواخر سال گذشته، واتس اپ بالاخره قابلیت حذف پیام ها (تحت عنوان Delete For Everyone) را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورد و کاربران به کمک آن می توانستند تا حداکثر هشت دقیقه بعد از ارسال، پیام را پاک کنند. حالا با توجه به گزارش WABetaInfo به نظر می رسد که این محدودیت کمتر شده است.

در آخرین نسخه واتس اپ کاربران می توانند تا یک ساعت و هشت دقیقه و شانزده ثانیه پیام هایی که ارسال کرده اند را حذف کنند. معلوم نیست چرا واتس اپ این قدر با دقت محدودیت زمانی را انتخاب کرده و در صفحه پشتیبانی نیز چیزی نوشته نشده اما در هر صورت نسبت به نسخه های پیشین، همین یک ساعت نیز غنیمت است.

تلگرام دو روز به کاربران اجازه می دهد تا پیام هایی که می خواهند را پاک کنند

به خصوص که واتس اپ برخلاف اپ های رقیب مشابه، دارای گزینه «گفت و گو خصوصی» (secret conversations) نیست و این افزایش زمان مورد نیاز برای حذف پیام ها می تواند مفید باشد. البته همچنان نسبت به تلگرام که 48 ساعت به کاربران اجازه می دهد تا پیام های ناخواسته را پاک کنند، محدودیت کنونی زیاد به نظر می رسد.

حذف پیام واتس اپ
در آپدیت جدید بعضی باگ ها هم برطرف شده اند.

این قابلیت پیشتر در نسخه بتا اندروید دیده شده بود و اکنون کاربران iOS و ویندوز فون از آن می توانند استفاده کنند. اما در کنار کاهش محدودیت زمانی حذف پیام ها، انگار واتس اپ در حال تست یک ویژگی مخفی دیگری با نام Block Revoke Request است..

بعد از آنکه واتس اپ برای اولین بار ویژگی حذف پیام را عرضه کرد، در بعضی نسخه های مد شده این اپلیکیشن کاربران می توانستند تا حداکثر سه سال پیام هایی که ارسال شده اند را پاک کنند اما با الگوریتم جدید واتس اپ، دیگر خبری از این ویژگی که فعلا در مرحله بتا به سر می برد نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Constantine
    Constantine | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    زور الکی میزنه، نسخه جدید که اومد به چند روز نمیکشه باز مود جدید میاد. یه لحظه فکر کردم این قابلیت آخری قراره Anti revoke رو غیرفعال کنه یه آخ گفتم قشنگ ?

  • علی زارع
    علی زارع | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    میشه این قابلیت و برداشت؟؟؟؟

  • hamedA1994
    hamedA1994 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی مونده تا به تلگرام برسه :))

مطالب پیشنهادی