ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک گیکبنچ منتسب به گلکسی J8 پلاس منتشر شد

بنچمارکی که اخیراً از موبایل سامسونگ با شماره مدل «SM-J805G» منتشر شده، خبر از تعبیه چیپست اسنپدراگون 625 می دهد؛ موبایلی که گمان می رود نسخه 2018 گلکسی J8 پلاس باشد. پیش از این سامسونگ ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

بنچمارکی که اخیراً از موبایل سامسونگ با شماره مدل «SM-J805G» منتشر شده، خبر از تعبیه چیپست اسنپدراگون 625 می دهد؛ موبایلی که گمان می رود نسخه 2018 گلکسی J8 پلاس باشد.

پیش از این سامسونگ سیاست نام گذاری خود برای سری گلکسی A را تغییر داده بود و این موبایل ها را با نام گلگسی A8 و گلکسی A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) معرفی کرده بود. به نظر می رسد این بار سبک جدید نام گذاری کمپانی کره ای در سری J نیز اعمال خواهد شد.

موبایل یاد شده در تست بنچمارک چند هسته ای گیکبنچ امتیاز 3708 را به دست آورده در حالی که در آزمایش تک هسته ای امتیاز 749 حاصل شده. این امتیاز به لطف چیپست اسنپدراگون 625 به دست آمده که از هشت هسته پردازشی بهره می برد. چیپست مذکور با 4 گیگابایت رم همراه شده است.

سامسونگ برای موبایل مورد بحث اندروید 8.0 را در نظر گرفته و به این ترتیب موبایل مورد بحث احتمالاً از پروژه Treble نیز پشتیبانی می کند؛ پروژه ای که بر اساس آن تغییرات عمده ای در معماری فریم ورک سیستم عامل ایجاد شده و هدف از آن ارائه سریعتر بروزرسانی ها به تولیدکنندگان است تا در نهایت کاربران سریعتر آپدیت های اندروید را روی گجت خود دریافت کنند.

یادآوری می کنیم که پیش از این بنچمارکی از گلکسی J8 نیز منتشر شده بود که اشاره به امتیاز های 728 و 3683 در تست های تک هسته ای و چند هسته ای داشت، البته مدل یاد شده از چیپست اگزینوس 7870 بهره می بُرد و دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بود.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای کشیده و کم حاشیه موسوم به بی نهایت خود را به سری ارزان قیمت تر J نیز بیاورد یا خیر. در صورت استفاده از این نمایشگرها انتظار می رود به منظور کاهش هزینه ها، سامسونگ از بدنه ای آلومینیومی به جای شیشه استفاده شده در سری گلکسی اس و نیز گلکسی A بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    سری جی صفحه نمایش و باتری فوق‌العاده دارن فقط امیدوارم یه چراغ نوتیفیکیشن اضافه کنه مثل سری A جدید.

مطالب پیشنهادی