ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیت‌بیت جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام ورسا معرفی کرد

تابستان گذشته، فیت‌بیت اولین ساعت هوشمند خود را با نام ایونیک به بازار عرضه نمود. حال این شرکت با ارتقا دادن برخی از خصوصیات این محصول، قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی با نام ورسا به بازار عرضه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

تابستان گذشته، فیت‌بیت اولین ساعت هوشمند خود را با نام ایونیک به بازار عرضه نمود. حال این شرکت با ارتقا دادن برخی از خصوصیات این محصول، قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی با نام ورسا به بازار عرضه کند که تمامی قابلیت‌های یک رهگیر سلامتی را دارد.

از آنجایی که فیت‌بیت شهرت زیادی در تولید پوشیدنی‌های رهگیر سلامتی دارد، مشخصاً ساعت هوشمند تولید شده توسط این شرکت باید از ویژگی‌های گوناگونی در این زمینه‌ بهره‌مند باشد اما ساعت ایونیک این‌گونه نبود.

حال کمپانی یاد شده سعی کرده از اشتباهات خود درس گرفته و ساعت گرد و سَبُک ورسا را با بسیاری از ویژگی‌های دنبال کننده‌‌های سلامتی به بازار بفرستد. در این ساعت هوشمند سنسور‌هایی نظیر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج، ضربان‌سنج قلب نوری و ... تعبیه شده است.

ساعت هوشمند ورسا به ادعای شرکت سازنده‌اش قادر است ۴ روز بدون شارژ فعالیت کند. ضمن اینکه محصول یاد شده تا عمق ۵۰ متری ضد آب بوده و نسخه‌های ویژه‌ای از آن، قابلیت NFC دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی، پرداخت‌های روزانه‌شان را انجام دهند.

ورسا را اکنون می‌توان از طریق سایت رسمی شرکت فیت‌بیت خریداری نمود و بدین شکل از داشتن این گجت تا ابتدای اردیبهشت سال آینده اطمینان حاصل نمود.

نسخه‌ی اصلی این ساعت هوشمند که به سه رنگ اصلی مشکی، رُزگلد و نقره‌ای عرضه می‌شود، قیمتی معادل ۱۹۹.۹۵ دلار خواهد داشت اما قرار است نسخه‌ی محدودی نیز از آن ساخته شود که در سه رنگ گرافیت، رُزگلد و بنقش کم رنگ به نرخ ۲۹۹.۹۵ فروخته شود.

همچنین فیت بیت از یک پوشیدنی مخصوص کودکان ۹۹.۹۵ دلاری با نام Ace معرفی کرد که می‌تواند از طریق اتصال به یک موبایل با سیستم‌عامل اندورید یا iOS، فعالیت بدنی، خواب و دیگر مؤلفه های مشابه را بسنجد.

این دنبال‌کننده سلامتی حالتی به نام کودکان دارد تا اطلاعاتی کمیاز وضعیتشان به آنها داده و تنها والدینشان بتوانند مشخصات به خصوصی را چک کرده و محیط امنی برای استفاده کودکانشان بیافرینند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی