ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز فروش مدل 2018 محصولات کیا از سوی اطلس خودرو

در جدیدترین بخشنامه فروش اطلس خودرو، محصولات سورنتو اتوماتیک، اپتیما جی اف هیبرید اتوماتیک و سراتو اتوماتیک با مدل 2018 عرضه می شوند. سورنتو با قیمت 299 میلیون تومان، اپتیما با قیمت 246 میلیون تومان ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

در جدیدترین بخشنامه فروش اطلس خودرو، محصولات سورنتو اتوماتیک، اپتیما جی اف هیبرید اتوماتیک و سراتو اتوماتیک با مدل 2018 عرضه می شوند.
سورنتو با قیمت 299 میلیون تومان، اپتیما با قیمت 246 میلیون تومان و سراتو با قیمت 190 میلیون و 800 هزار تومان فروخته خواهد شد. لازم به ذکر است خریداران می توانند از 2 طرح خرید نقدی و علی الحساب استفاده کرده و خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

کیا سورنتو 2018، اولین شاسی ‌بلند این شرکت است که به سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک مجهز است. این جعبه‌ دنده بومی که سال 2016 عرضه شد؛ درحالی که اندکی از سطح آلایندگی خودرو می‌ کاهد، تعویض‌ دنده نرم و سواری محکم و قاطعی را فراهم می‌ کند.

سورنتو 2018 با جدیدترین نمایشگر 8 اینچی سرگرمی و لمسی کیا در کنار ناوبری و خدمات ارتباطی کیا با برند تام‌ تام (شرکت هلندی تولید کننده محصولات ترافیکی، ناوبری و نقشه‌برداری) عرضه می‌ شود.

سیستم جدید برنامه ‌های اپل CarPlay و اندروید Auto را دارد که امکان یکپارچه‌ سازی کامل با گوشی‌ هوشمند را فراهم می‌ کنند.در وسط کنسول شارژر بی‌ سیم وجود دارد که به سرنشین‌ ها امکان شارژ گوشی را در حرکت می‌ دهد.

پیشرانه اپتیما هیبریدى شامل یک موتور 2 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی می شود که در مجموع قدرتی برابر با 193 اسب بخار در اختیار راننده می گذارد. نیروی تولید شده توسط این پیشرانه نیز از طریق یک گیربکس 6 دنده خودکار به چرخ ها فرستاده می شود.

کیا سراتو داراى موتور4 سیلندر 16سوپاپ به حجم 1998 سى سى است، که مى تواند 154 اسب بخار قدرت و 195 نیوتون متر گشتاور تولید کند.
همچنین این خودرو داراى تجهیزاتى نظیر، دکمه استارت/استاپ، سیستم ورود بدون کلید، کامپیوتر سفری، سیستم حافظه یکپارچه IMS ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل، فرمان سه حالته، محفظه خنک نگه‌دارنده، قفل مکانیکی تعویض دنده و... است.

جزئیات این طرح فروش به شرح جدول زیر است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی