ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
تکنولوژی

اسپاتیفای جستجوی صوتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است

اسپاتیفای مشغول بررسی یک ویژگی تازه روی تعداد اندکی از کاربرانش است: رابط صوتی. این رابط به شما اجازه می‌دهد تا درون اپلیکیشن اسپاتیفای، دکمه میکروفون را لمس کرده و جملاتی را خطاب به او ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اسپاتیفای مشغول بررسی یک ویژگی تازه روی تعداد اندکی از کاربرانش است: رابط صوتی. این رابط به شما اجازه می‌دهد تا درون اپلیکیشن اسپاتیفای، دکمه میکروفون را لمس کرده و جملاتی را خطاب به او بگویید. از جمله «پلی‌لیست هفتگی من را پخش کن» یا «پلی‌لیست ورزشی من را پخش کن».

البته شما برای مثال همین کار را هم در حال حاضر با گوگل اسیستنت می‌توانید انجام دهید و بگویید «در اسپاتیفای آهنگ ... را برایم پخش کن» اما وجود سیستم جستجوی درون اپلیکیشن می‌تواند تجربه بهتر و جامع‌تری ارائه دهد.

این موضوع که ابتدا توسط کاربری در توییتر مطرح شد، چند ساعت بعد به تایید سخنگوی اسپاتیفای نیز رسید و گفته شده که در حال حاضر تعداد اندکی از کاربران در این تست مشارکت دارند.

به هر حال، برای بسیاری از کاربرها جستجوی صوتی می‌تواند ساده تر از گشت و گذار در منوهای مختلف و پیدا کردن پلی‌لیست مورد نظر یا پیدا کردن یک آهنگ خاص از میان آرشیو موسیقی عظیم این اپلیکیشن باشد.

اخبار مربوط به ساخت سخت افزار مخصوص موسیقی از سوی اسپاتیفای را هم نباید فراموش کرد. اگر این شرکت مشغول توسعه و ساخت یک اسپیکر هوشمند باشد، رابط صوتی از اصول آن به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی