ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر جدید لاجیتک، دقیقاً همان چیزی است که پی سی گیمرها می خواهند

کمپانی لاجیتک اخیراً از اسپیکری برای پی سی های گیمینگ رونمایی کرده که صرفاً بر کیفیت صوتی مناسب متمرکز نیست؛ بلکه می تواند جلوه ای زیبا به میز شما نیز ببخشد. اسپیکر جدید G560 این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

کمپانی لاجیتک اخیراً از اسپیکری برای پی سی های گیمینگ رونمایی کرده که صرفاً بر کیفیت صوتی مناسب متمرکز نیست؛ بلکه می تواند جلوه ای زیبا به میز شما نیز ببخشد. اسپیکر جدید G560 این کمپانی به چهار RGB LED مجهز شده که می توانند 16.8 میلیون رنگ را به نمایش بگذارند. تکنولوژی LIGHTSYNC لاجیتک هم رنگ ها را با آنچه روی تصویر می بینید یا موزیکی که می شنوید همگام می کند.

اگرچه تعبیه چنین LED هایی روی یک اسپیکر اندکی عجیب و خرق عادت به نظر می رسد اما G560 کاملاً با ترند چند سال اخیر پی سی گیمینگ سازگاری دارد: یعنی هرچه LED ها بیشتر باشد، بهتر است.

اسپیکر 200 دلاری لاجیتک در بیشترین حالت 240 وات مصرف می کند. اگرچه لاجیتک مدت هاست که به تولید اسپیکرهای با کیفیت پی سی می پردازد، این نخستین باری است که شاهد تولید یک اسپیکر گیمینگ از سوی آن هستیم. گفتنی است که تکنولوژی DTS:X Ultra این اسپیکر هم صدای فراگیر را شبیه سازی می کند. سخنگوی این کمپانی می گوید با محبوبیت هدفون ها و سیستم های 2.1، گیمرها حالا تمایل کمتری به تجهیزات 5.1 نشان می دهند.

به صورت فنی، اسپیکر G560 مدل تحول یافته اسپیکرهای MX Sound است که پاییز گذشته عرضه شدند. G560 از همان زبان طراحی بهره می برد اما برخلاف سابق، دیگر تجهیزاتی از نوع 2.0 نبوده و از ساب ووفرهایی به سمت پایین بهره می برد که صدای باس خارق العاده ای تولید می کنند. گفتنی است که G560 طی ماه آوریل عرضه خواهد شد و امکان اتصال چهار دیوایس به آن از طریق USB، جک 3.5 میلی متری و بلوتوث وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی