ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل اسیستنت
تکنولوژی

گوگل اسیستنت حالا رسما از آیپد پشتیبانی می کند

دستیار هوشمند گوگل که مدت هاست برای پلتفرم iOS منتشر شده، تا امروز فقط از آیفون های اپل پشتیبانی به عمل می آورد و روی آیپد قابل استفاده نبود. اما خوشبختانه به لطف آپدیتی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

دستیار هوشمند گوگل که مدت هاست برای پلتفرم iOS منتشر شده، تا امروز فقط از آیفون های اپل پشتیبانی به عمل می آورد و روی آیپد قابل استفاده نبود. اما خوشبختانه به لطف آپدیتی که ساعاتی پیش برای اپلیکیشن منتشر شده حالا می توانید از مزایای دستیار دیجیتالی اهالی مانتین ویو روی تبلت آیپد خود هم بهره ببرید.

رابط کاربری نسخه آیپد از نظر ظاهری هیچ تفاوت شاخصی با نسخه آیفون ندارد، با این وجود ابعاد صفحه در این نسخه بهینه سازی شده و به طور کامل نمایشگرهای ۷.۹ تا ۱۲.۹ اینچی مدل های مختلف آیپد را پوشش می دهد.

اگر قصد نصب گوگل اسیستنت را روی آیپدتان دارید، باید بدانید که اپلیکیشن فقط در شرایطی برایتان کار می کند که صفحه اش باز باشد. اپل این قانون را نه فقط برای اسیستنت، بلکه برای تمام دستیارهای دیجیتالی شخص ثالث اعمال کرده تا همچنان نقش سیری به عنوان دستیار هوشمند پیش فرض اکوسیستم اپل برجسته بماند.

از جمله قابلیت های گوگل اسیستنت در iOS می توان به نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش اخبار داغ و نتایج زنده ورزشی، نوسانات بازار بورس، تنظیم یادآور و تعیین قرار ملاقات در تقویم اشاره کرد. به غیر از این دستیار هوشمند گوگل می تواند پاسخ سوالاتی را به شما بدهد که حتی سیری هم از پس آن ها بر نمی آید.

برای دانلود نسخه آیپد گوگل اسیستنت می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • u kh
    u kh | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    یعنی چی آخه خدایا هنوز تبلتای اندرویدی از اسیستنت پشتیبانی نمیکنن!
    این حرکت مایکروسافتیه

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    عالی شد?
    (الکی مثلا ایپد دارم)

مطالب پیشنهادی