ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Edge Action
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Edge Action؛ ویجت های لبه صفحه به سبک گلکسی اس ۹

خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۹ صرفا برای زیبایی دیوایس نبوده. اگر این موبایل پرچمدار یا نسل قبلی اش را در دست گرفته باشید، حتما ویجت های لبه صفحه آن را دیده اید که چقدر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۹ صرفا برای زیبایی دیوایس نبوده. اگر این موبایل پرچمدار یا نسل قبلی اش را در دست گرفته باشید، حتما ویجت های لبه صفحه آن را دیده اید که چقدر کارتان را برای دسترسی به تنظیمات و بخش های مختلف اندروید آسان می کنند.

متأسفانه همه موبایل ها نمایشگر خمیده ندارند، اما در عوض همیشه توسعه دهندگان خوش ذوقی داریم که امکانات دیوایس های پرچمدار را برای دیوایس های دیگر شبیه سازی  می کنند. Edge Action که امروز معرفی می کنیم محصول یک توسعه دهنده مستقل است که سایدبار منحصر به فرد کهکشانی های سامسونگ را به موبایل های معمولی می آورد.

Edge Screen با سایدبار پیش فرض گلکسی اس ۹ مو نمی زند؛ دقیقا همان امکاناتی را دارد که در کهکشانی های سامسونگ هم می بینید، البته با تنظیمات شخصی سازی بیشتر.

سایدبار مورد بحث از قسمت ها (یا به عبارت دقیق تر لبه های) متعددی تشکیل شده که به همگی می توانید با سوایپ روی گوشه صفحه دسترسی داشته باشید. مهم ترین و شاید پر کاربردترین لبه، لبه اپلیکیشن هاست.

این لبه به نمایش محبوب ترین اپلیکیشن های شما اختصاص دارد هر چند می توانید اپ های مد نظرتان را هم به طور دائم روی آن مستقر کنید. لبه مهم بعدی People نام دارد که محبوب ترین مخاطبین شما را به لبه نمایشگر می آورد.

اما لبه های دیگر Edge Screen هم به اندازه دو بخش اپلیکیشن ها و مخاطبین کاربردی هستند. لبه Quick Tools برای دسترسی به وای فای و بلوتوث و روشنایی صفحه، لبه موزیک پلیر برای دسترسی آسان به موزیک ها و لبه تقویم همگی دسترسی سریع و آسانی به بخش های مختلف سیستم عامل را برایتان فراهم می کنند.

خوشبختانه این لبه ها قابل شخصی سازی هستند و هر یک تنظیمات مختص به خود را دارند. این عامل باعث شده کار با Edge Action به قدری لذت بخش و راحت باشد که بعد از نصب آن شیوه دسترسی مستقیم به امکانات سیستم عامل را کاملا کنار بگذارید.

حتی شاید Edge Action بتواند روی کاهش استهلاک دکمه های فیزیکی موبایل تان هم اثرگذار باشد. به لطف یک لبه خاص به نام Softkey، این سایدبار استثنایی می تواند کار دکمه های فیزیکی صفحه خانه، اپ های اخیر، بازگشت به عقب و دکمه پاور را هم برایتان شبیه سازی کند تا دیگر مجبور به فشردن این دکمه ها نباشید.

Edge Action حتی تنظیم موقعیت سایدبار در صفحه و حساسیت آن به سوایپ را هم به دست خودتان سپرده تا تسلط کاملی روی اوضاع برایتان فراهم کند. هر چند نکته آزاردهنده ای در این اپلیکیشن وجود دارد که بسیاری از اپ های رایگان به آن دچارند، و آن هم چیزی نیست جز نمایش تبلیغات.

برای حذف این تبلیغات و البته آزاد کردن لبه های جدید، لازم است کمی برای اپلیکیشن دست به جیب شده و نسخه حرفه ای را خریداری کنید. ولی با توجه به امکانات اپ می توانیم بگوییم این کار ارزشش را دارد و احتمال کمی وجود دارد که از پرداخت این مبلغ پشیمان شوید.

Edge Action روی کلیه دیوایس های مبتنی بر اندروید ۵.۰ به بالا اجرا می شود و همین حالا می توانید از گوگل پلی دریافتش کنید.

Edge Action

Edge Action

سازنده: GIF Maker & Edge Action قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    واقا به ادج سامسونگ عادت کردم الان گوشی هوایی گرفتم اصلا بد بلاییم میشه نمیتونم باهاش کار کنم واقا این برنامه نیاز بود مرسی

  • وحید قاسمی راد
    وحید قاسمی راد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    من ازVM Swipe
    استفاده میکنم
    عملکردش نسبت به برنامه ۱۰۰برابر بهتره
    پیشنهاد من به شما است که نصبش کنید

  • Marshall
    Marshall | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    @امین
    یعنی اصلا واسه تبلیغات نبود؟ وقتی اس 8 داره چنین قابلیتی رو، حرفه ای تر اینه که اسمی از اس 8 اورده شه. اما طوری شما وانمود میکنید که انگار فقط تو لس 9 چنین چیزی وجود داره.

    • mohamadreza
      mohamadreza | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

      حاجوقا مث اینکه تو همه گوشیای اج این قابلیت هست :// به اس هشتت نناز :|

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    اوج نوآوری سامسونگ

  • ma
    ma | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    این برا
    اس8

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

      تفاوتی نمی کنه. اس ۹ صرفا به خاطر این که مدل جدیدتره مثال زده شد.

مطالب پیشنهادی