ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی بازی جی تی: کلوپ سرعت؛ مجنونین درگ

درگ ریسینگ، یکی از اشباع ترین سبک ها بین عناوین ایرانی است و با توجه به «جی تی: کلوپ سرعت» انگار به این زودی ها هم قرار نیست جذابیتش را از دست بدهد. ساخته استودیوی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

درگ ریسینگ، یکی از اشباع ترین سبک ها بین عناوین ایرانی است و با توجه به «جی تی: کلوپ سرعت» انگار به این زودی ها هم قرار نیست جذابیتش را از دست بدهد. ساخته استودیوی «کینگ کد» تفاوت چندانی با دیگر بازی های مشابهش ندارد و بیشتر حکم یک حرکت رو به جلو کوچک نسبت به رقبای ایرانی اش به حساب می آید.

با این حال سازنده با پرداخت بیشتر به قسمت هایی که در بازی های درگ ریسینگ اهمیت زیادی دارد توانسته عنوانی سرگرم کننده و استاندارد بسازد. در این نوع عناوین خبری از گیم پلی معمول بازی های سبک اتومبیل رانی نیست و بازیکن باید در محیطی دو یا دو و نیم بعدی با تعویض به موقع دنده و استفاده از نیتروژن از رقیب خود جلو بزند.

به خاطر همین محدودیت مکانیزم های گیم پلی بازی های درگ ریسینگ، سازندگان معمولا بیشتر وقت شان را روی بقیه بخش های بازی می گذارند و اینکه جی تی کلوپ سرعت را عنوانی خوب و جذاب می نامیم، به خاطر توجه درست توسعه دهنده به همین بخش ها است.

چرا جی تی دسترسی به مخاطبین و تلفن می خواهد؟ سازنده در پاسخ به دیجیاتو عنوان کرد که این مسئله به خاطر ذخیره کردن حساب گوگل در سرور است تا اگر بازی را پاک کردید پیشرفت هایتان باز گردد.

بازی از دو بخش داستانی و آنلاین تشکیل شده و در بخش داستانی، با مسابقه در محله های مختلف باید خودتان را به عنوان بهترین راننده خیابانی معرفی کنید. هر مرحله دارای چهار راننده به عنوان رقیب است و بعد از پیروزی برابر سه تا از آن ها، به مصاف رییس منطقه می روید.

اگر بتوانید در سه مسابقه او را شکست بدهید، به محله بعدی خواهید رفت و دوباره همین روند تکرار می شود. بازی در حال حاضر که این مطلب را می نویسیم، شش محله متفاوت دارد و با وجود گستردگی خوب شان اما سازنده به همین بخش بسنده نکرده و در بازی شاهد حضور مسابقات متنوع تری هستیم.

در واقع جدا از رقابت با راننده های هر محله می توانید در بخش مسابقات پلکانی، مسابقه آزاد، مسابقه روزانه و مسابقات ویژه نیز توانایی های تان را به چالش بکشید و با وجود اینکه از دیدگاه گیم پلی هیچکدام از آن ها تفاوتی با یکدیگر ندارند ولی باز به واسطه تنوع دادن به مسابقات بازی را جذاب تر کرده اند.

صدای موتور ماشین ها کمی اغراق شده به نظر می رسند با این حال استفاده از افکت های صوتی برای هر قسمت موجب گشته تا بازی از لحاظ صداگذاری نمره قابل قبولی به دست بیاورد.

در گفت و گویی که با توسعه دهنده داشتیم نیز آن ها تایید کرده اند که در آینده محتویات بیشتری به جی تی کلوپ سرعت اضافه می شود. اگر ساخته استودیوی کینگ کد به همین روند ادامه دهد، احتمالا با پر محتوا ترین عنوان درگ ریسینگ ایرانی طرف خواهیم شد:

در حال اضافه کردن بخش داستانی جدید که به مسابقات کشوری (یا جهانی) معروف است، هستیم. در این بخش مسابقات سخت تر خواهد بود، نیاز به ماشین های خاص دارید و هزینه ارتقا بالاست. جدا از افزودن ماشین های بیشتر، مسابقات آنلاین هم تغییرات زیادی خواهند کرد به طوری که حریف تان در Lobby را خودتان انتخاب می کنید.

برای مسابقه در هر مرحله نیاز به ماشینی در یک کلاس به خصوص دارید. بازی در زمینه تعداد ماشین ها سنگ تمام گذاشته و مهم تر از آن، قابلیت شخصی سازی هر کدام از اتومبیل ها است. در این بخش دست بازیکن کاملا باز بوده و هر تغییری، چه در بخش ظاهری و چه در قسمت درونی، می توانید در ماشین ها اعمال کنید.

جی تی کلوپ سرعت
تمام قسمت های ماشین با یکدیگر مرتبط است و اگر تنها یکی از قطعات را ارتقا دهید، به نتیجه مطلوبی نمی رسید.

در بازی های درگ ریسینگ، سه چیز اهمیت خیلی زیادی دارد: بخش شخصی سازی، گرافیک و صداگذاری. در بخش شخصی سازی سازنده عملکرد خوبی از خودش به جای می گذارد و با وجود اینکه خیلی دوست داشتیم برای گرافیک هم همین حرف بزنیم ولی از دیدگاه بخش ظاهری، بازی روند سینوسی را طی می کند.

مدل سازی ماشین ها فوق العاده بوده و همگی کیفیت بالایی دارند اما همین که به اولین مسابقه می روید، همه چیز تغییر می کند. همچنان ماشین ها چش نواز هستندولی کیفیت بافت های محیط اصلا در حد و اندازه های ماشین ها نیست و به طرز عجیبی در سطح کمتری قرار دارد.

جی تی: کلوپ سرعت بهترین ریسینگ امسال نیست اما عنوان خوب و استانداردی است. بازی اگرچه توسط یک تیم خیلی کوچک ساخته شده ولی خروجی مناسبی را شاهد هستیم و به خاطر مدل سازی عالی ماشین ها، رابط کاربری خوب در محیط مسابقه، شخصی سازی عالی و تنوع فوق العاده گیم پلی یک تجربه سرگرم کننده با آن خواهید داشت.

جی تی : کلوپ سرعت

جی تی : کلوپ سرعت

سازنده: کینگ کد قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 160 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    می تونم بگم مسخره ترین نوع بازی ماشین سواری همین درگه ..هیچوقت جذابیت نداشته برام ..دنده عوض کردن هم شد گیم پلی

  • EhsanNasiraei
    EhsanNasiraei | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    To in sabk faghat CSR racing ?

مطالب پیشنهادی