ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تریلر زمان عرضه بازی Sea of Thieves منتشر شد [تماشا کنید]

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Sea of Thieves، استودیوی Rare اخیراً لانچ تریلر تازه ترین ساخته خود را منتشر کرده که قرار است به صورت انحصاری برای پلتفرم های ایکس باکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Sea of Thieves، استودیوی Rare اخیراً لانچ تریلر تازه ترین ساخته خود را منتشر کرده که قرار است به صورت انحصاری برای پلتفرم های ایکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه شود.

در این تریلر کوتاه، یک بار دیگر شاهد بخش هایی از گیم پلی هستیم و به نظر می رسد که باید خودمان را برای تعقیب شدن توسط اسکلت ها، ملاقات با افراد غربیه در سفرهای گوناگون و تلاش برای گرفتن یک خوک آماده کنیم!

بازی Sea of Thieves طی چند وقت اخیر در فازهای آلفا و بتای محدود در دسترس گیمرها قرار گرفته و با توجه به بازخوردهای ارائه شده، به نظر می رسد که ساخته جدید Rare حداقل تا این لحظه با اقبال عمومی مواجه شده است. ناگفته نماند فاز بتای عمومی بازی کماکان ادامه دارد و تا پیش از عرضه نسخه نهایی می توان به تجربه آن پرداخت.

Sea of Thieves قرار است تا 4 روز دیگر به صورت رسمی برای دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان عرضه شود. بنابر سیاست های تازه مایکروسافت، با خرید بازی روی هر یک از این دو پلتفرم، نسخه پلتفرم دیگر را نیز به رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین افرادی که اشتراک «Game Pass» ایکس باکس وان را تهیه کرده باشند از همان روز نخست قادر به دانلود و تجربه Sea of Thieves هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میلاد ترابی
    میلاد ترابی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    این ویدئو هارو تو آپارات هم بذارید ببینیم یا اینکه اپلیکیشن دیجیاتو رو اپدیت کنید همینجا ببینیم

  • MarShaL
    MarShaL | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    چرا بعضی‌ کامنت ها خودکار بدون این که من کاری کنم لایک یا دیس لایک خوردن؟

مطالب پیشنهادی