ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور دوربین ساخت سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ امسال تولید سنسورهای دوربین خود را تا دو برابر افزایش می دهد

خبرگزاری کره ای ETNews مدعی شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال جاری تیراژ تولید سنسورهای دوربین خود برای موبایل ها را تا دو برابر افزایش دهد. پیش از این خبر رسیده بود که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

خبرگزاری کره ای ETNews مدعی شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال جاری تیراژ تولید سنسورهای دوربین خود برای موبایل ها را تا دو برابر افزایش دهد.

پیش از این خبر رسیده بود که این موبایل ساز بزرگ در حال آماده سازی ۱۳ خط تولید خود در کارخانه Hwasung است. خطوطی که قرار است از این پس به جای چیپ های حافظه DRAM، به تولید حسگر دوربین اقدام کند. تنها یکی از این خطوط تولید می تواند در ماه تا ۲۰ هزار سنسور را به تولید برساند.

سامسونگ در سال گذشته موفق شده بود جایگاه بزرگترین تولید کننده چیپ در دنیا را از کمپانی آمریکایی اینتل برباید، اما به نظر می رسد امسال کره ای ها قصد دارند سونی را از مقام بزرگترین تولید کننده سنسورهای دوربین پایین بکشند.

در چند سال اخیر کیفیت بالای سخت افزار تولیدی توسط سونی باعث شده تا این شرکت به عنوان تولید کننده برتر حسگرهای عکاسی برای تعداد زیادی از موبایل های هوشمند حاضر در بازار تبدیل شود و سال به سال به ظرفیت تولید این محصول افزوده شود.

سنسورهای دوربین ساخت سامسونگ

کمپانی ژاپنی در حال حاضر ماهیانه قادر به تولید ۱۰۰ هزار واحد از سخت افزار مورد اشاره است، اما مقامات این شرکت خبر از افزایش ظرفیت تولید طی ماه های آینده داده اند. این در حالی است که در صورت راه اندازی تمام خطوط کارخانه Hwasung توان تولید سامسونگ تا ۱۱۵ هزار قطعه در ماه افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر بیشتر موبایل های تولیدی سامسونگ از سنسورهای دوربین ساخت این شرکت استفاده نمی کنند. این مسئله حتی در خصوص نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس نیز صدق می کند. اما با توجه به شنیده های اخیر به نظر می رسد این روند به تدریج دستخوش تغییر شود. به خصوص که پرچمداران این شرکت با سنسورهای ساخت داخل، بهترین عملکرد را در میان تمام موبایل های هوشمند موجود در بازار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی