ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جان چن مدیر عامل بلکبری
تکنولوژی

عملکرد موفق جان چن او را تا سال ۲۰۲۳ در سمت مدیر عاملی بلکبری ماندگار کرد

حدود ۱۵۹۰ روز قبل بود که «جان چن» پست خود در کمپانی «Thorsten Heins» را ترک کرد و در شرایطی نسبتاً بحرانی سکان هدایت شرکت بلکبری را در دست گرفت. حال عملکرد این مدیر پس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

حدود ۱۵۹۰ روز قبل بود که «جان چن» پست خود در کمپانی «Thorsten Heins» را ترک کرد و در شرایطی نسبتاً بحرانی سکان هدایت شرکت بلکبری را در دست گرفت. حال عملکرد این مدیر پس از طی این روزهای طولانی پیش روی اعضای هیئت مدیره قرار دارد و تمدید قرارداد او تا سال ۲۰۲۳ خبر از رضایت آنها می دهد.

چن وقتی سمت مدیرعاملی بلکبری را به دست آورد که این شرکت در سراشیبی سقوط قرار داشت. دوران سیستم عامل اختصاصی این کمپانی که زمانی نماد هوشمندی موبایل ها به حساب می آمد به سر آمده بود و موبایل های این شرکت نیز آن طور که باید خریدار نداشتند.

پس از روی کار آمدن او در حدود ۴ سال پیش، این شرکت چند موبایل هوشمند دیگر را نیز به بازار عرضه کرد که برای نخستین بار در میان آنها چند موبایل اندرویدی نیز مشاهده می شد. با این حال جان چن به موقع دریافت که این مسیر به موفقیت چندانی ختم نخواهد شد و در تصمیمی شجاعانه اعلام کرد که بخش تولید موبایل های بلکبری را تعطیل خواهد کرد.

جان چن مدیر عامل بلکبری

اقدام هوشمندانه بعدی او واگذاری امتیاز تولید موبایل تحت برند بلکبری به دیگر تولید کنندگان از جمله TCL بود که سبب شد نام این برند در عرصه موبایل های هوشمند از بین نرود و در عین حال کمپانی از دردسرهای تولید و پشتیبانی سخت افزار خلاص شده و تنها روی ارائه خدمات نرم افزاری تمرکز نماید و در عین حال وارد عرصه های جدیدتری برای کسب درآمد شود.

همین تلاش ها سبب شده تا این شرکت کانادایی بتواند برای سه دوره مالی فراتر از پیش بینی های کارشناسان وال استریت عمل کرده و ارزش سهام آن به طور مداوم افزایش یابد.

گزارش جدید عملکرد مالی بلکبری قرار است اواخر ماه مارس به سهامداران ارائه شود و پیش بینی شده سودی برابر با ۳ سنت به ازای هر سهم نصیب سهامداران شود و مجموع کل درآمد کمپانی در مدت مورد نظر به حدود ۲۲۶ میلیون دلار برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی