ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی پابجی
ویجیاتو - بازی

تعداد بازیکنان پابجی روی پلتفرم ایکس باکس وان به بیش از 5 میلیون نفر رسید

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds (یا به اختصار پابجی) اخیراً موفق شده از مرز 5 میلیون بازیکن روی پلتفرم ایکس باکس وان بگذرد. این موفقیت قابل توجه در حالی به دست آمده که کمتر از سه ماه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds (یا به اختصار پابجی) اخیراً موفق شده از مرز 5 میلیون بازیکن روی پلتفرم ایکس باکس وان بگذرد. این موفقیت قابل توجه در حالی به دست آمده که کمتر از سه ماه از عرضه پابجی روی پلتفرم مایکروسافت می گذرد و ضمناً نسخه ایکس باکس وان بازی هنوز از لحاظ پرفورمنس با مشکلات متعددی مواجه است.

از زمان عرضه بازی روی ایکس باکس وان در اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی تا اواسط ماه ژانویه، پابجی توانسته بود به فروش 3 میلیونی روی این کنسول برسد و بنابراین روند استقبال مردم از ساخته برندن گرین جای تعجب ندارد. همچنین این بازی در 48 ساعت نخست عرضه روی ایکس باکس وان، فروش بیش از 1 میلیون را تجربه کرده بود.

بازی پابجی

گفتنی است که 5 میلیون خریداری پابجی، طی بازه زمانی سه ماهه به رکوردهای جالبی دست یافته اند. به عنوان مثال 952 هزار نفر با ماهی‌تابه به قتل رسیده اند، 4.9 میلیون ناهار مرغ سرو شد، 23.5 میلیون کر پکیج به دست بازیکنان رسید و نقطه آبی رنگ نقشه، بیش از 41 میلیون بار جان بازیکنان را گرفت .

گفتنی است که برای جشن گرفتن این موفقیت، PUBG Corp و مایکروسافت به تمام بازیکنان نسخه ایکس باکس وان یک آیتم شخصی سازی هدیه می دهند. برای دریافت این آیتم که در واقع ژاکتی برای شخصیت اصلی به حساب می آید کافیست تا پیش از روز 22 مارس، یک کاراکتر را در بازی فعال سازی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی