ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل لنز
تکنولوژی

گوگل لنز از هفته آینده در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار می گیرد

گوگل مدتی است که انتشار گوگل لنز برای دیوایس های اندرویدی را آغاز کرده، اما این مسئله بدان معنا نیست که کاربران iOS فراموش شده باشند. اپلیکیشن جستجوی بصری گوگل که از هوش مصنوعی قدرت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

گوگل مدتی است که انتشار گوگل لنز برای دیوایس های اندرویدی را آغاز کرده، اما این مسئله بدان معنا نیست که کاربران iOS فراموش شده باشند. اپلیکیشن جستجوی بصری گوگل که از هوش مصنوعی قدرت گرفته به زودی برای کلیه کاربران آیفون و آیپد قابل استفاده خواهد بود.

اگر صاحب یک آی دیوایس هستید و اتفاقا از اپلیکیشن گوگل فوتوز استفاده می کنید، احتمالا تا پایان هفته آینده گوگل لنز را دریافت خواهید کرد. غول موتورهای جستجو ساعاتی پیش انتشار گوگل لنز برای iOS را به طور رسمی اعلام کرده است.

برای دسترسی به مزایای گوگل لنز در آیفون، کافیست آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل فوتوز (نسخه ۳.۱۵) را از اپ استور دریافت کنید. گوگل بخشی از اپلیکیشن فوتوز را به جستجوی بصری گوگل لنز اختصاص داده که می تواند در صورت گرفتن دوربین به سمت یک شیء، در مورد آن اطلاعاتی از گوگل برایتان استخراج کند.

توجه داشته باشید که ارائه گوگل لنز برای دیوایس های iOS درست مثل دیوایس های اندرویدی به صورت تدریجی و از سمت سرور انجام می گیرد. بنابراین اگر بلافاصله با به‌روزرسانی گوگل فوتوز به آخرین نسخه آن را دریافت نکردید، شاید لازم باشد که تا انتهای هفته آینده برای آزاد شدن این قسمت منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی