ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس ویلچر
تکنولوژی

گوگل مپس حالا مسیرهای تردد با ویلچر را هم به نمایش می گذارد

گوگل به منظور خدمت رسانی بهتر به افراد معلول، اخیرا قابلیتی به اپلیکیشن نقشه خود اضافه کرده تا این افراد بتوانند برای رسیدن به مقصد از مسیرهای ویژه تردد با ویلچر مسیریابی کنند. برای مسیریابی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

گوگل به منظور خدمت رسانی بهتر به افراد معلول، اخیرا قابلیتی به اپلیکیشن نقشه خود اضافه کرده تا این افراد بتوانند برای رسیدن به مقصد از مسیرهای ویژه تردد با ویلچر مسیریابی کنند.

برای مسیریابی در مسیرهای ویژه رفت و آمد با ویلچر، کافیست پس از وارد کردن مقصد در گوگل مپس و سپس فشردن دکمه Directions، آیکن حمل و نقل عمومی را انتخاب کنید. بعد از این کار می توانید به تنظیمات اپلیکیشن رفته و حالا وجود یا عدم وجود مسیرهای قابل دسترسی با ویلچر را در این قسمت بررسی کنید.

در صورت مشاهده گزینه wheelchair accessible در این بخش، می توانید تیک آن را بزنید تا گوگل مپس راهی را انتخاب کند که افراد ویلچرنشین بدون نیاز به بالا و پایین رفتن از پله یا پل هوایی بتوانند راحت به مقصد خود برسند.

گوگل مپس
به گفته گوگل، قابلیت مسیریابی با ویلچر گوگل مپس در حال حاضر در شهرهای بزرگ و پر ترددی مثل لندن، توکیو، مکزیکو سیتی، بوستون و سیدنی راه اندازی شده و طی ماه های آینده و به تدریج برای شهرهای بزرگ دیگر دنیا هم ارائه خواهد شد.

یکی از قابلیت های خوبی که به کمک مسیریابی با ویلچر گوگل مپس می آید، امکان تماشای پیش نمایش مسیر از طریق سرویس Street View است که تصاویر واضح و ۳۶۰ درجه ای از مسیر پیش رو را به نمایش افراد می گذارد.

گفتنی است که قابلیت مسیریابی با ویلچر فقط برای افراد معلول کاربرد ندارد. اگر چرخ خرید در دست دارید یا کودک تان را با کالسکه جابجا می کنید هم مسیرهای دسترسی با ویلچر می توانند شما را راحت تر و سریع تر به مقصدتان برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی