ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در تریلری تازه تایید شد؛ بازی The Crew 2 تیرماه عرضه می شود [تماشا کنید]

کمپانی یوبیسافت اخیراً تاریخ عرضه عنوان The Crew 2 را اعلام کرده و از محتویات نسخه های مختلف این بازی پرده برداشته است. پیش از هر چیز، Crew 2 در تاریخ 29 ژوئن (8 تیرماه) ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کمپانی یوبیسافت اخیراً تاریخ عرضه عنوان The Crew 2 را اعلام کرده و از محتویات نسخه های مختلف این بازی پرده برداشته است. پیش از هر چیز، Crew 2 در تاریخ 29 ژوئن (8 تیرماه) روی سه پلتفرم پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می شود و فاز بتای آن نیز به زودی راه اندازی خواهد شد تا کاربران قادر به تجربه بخش هایی از گیم پلی باشند.

بازی جهان-باز جدید یوبیسافت، مجموعه ای متنوع از اتومبیل ها، موتور سیکلت ها، قایق ها و هواپیماها را در اختیار گیمر قرار می دهد تا به کمک آنها در 4 نوع چالش متفاوت شرکت کنند؛ چالش هایی نظیر مسابقات خیابانی، مسابقات آفرود، مسابقات حرفه ای و مسابقات فری‌استایل.

گذشته از تاریخ عرضه، یوبیسافت از محتویات نسخه دیلاکس، گُلد و موتور ادیشن بازی هم رونمایی کرده و خبر از ارائه سیزن پس داده است؛ هرچند که محتویات سیزن پس تا به این لحظه مشخص نیست.

یوبیسافت

مشتریانی که هر نسخه ای از بازی را پیش خرید کنند، Legendary Motors Pack را دریافت خواهند کرد که اتومبیل Mercedes-AMG C63 Touring و موتور هارلی دیویدسونی Iron 883 را شامل می شود. از طرف دیگر، پیش خرید کنندگان نسخه های دیلاکس، گلد یا موتور ادیشن، Motorsports Deluxe Pack را دریافت خواهند کرد که وانت فورد F-150 Raptor، مدل مانستر ادیشن Abarth 50 و هواپیمای Pilatus PC-21 را شامل می شود.

 

یوبیسافت ضمن ارائه این اطلاعات تایید کرده که بازی از برنامه Crew Rewards هم پشتیبانی می کند؛ برنامه ای شامل مجموعه ای از چالش های ماهانه که با پشت سر گذاشتن آنها، کاربران می توانند به 19 اتومبیل منحصر به فرد در The Crew 2 دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی