ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایگرگ
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن ایگرگ؛ حل آنلاین سوالات درسی

سال ۹۶، سال درخشش اپلیکیشن های آموزشی بود. امسال هم محصولات جدید و خلاقانه ای روانه تلفن های هوشمند شدند و هم محصولات قدیمی و پرطرفدار پیشرفت چشمگیری را تجربه کردند تا یک پله دیگر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

سال ۹۶، سال درخشش اپلیکیشن های آموزشی بود. امسال هم محصولات جدید و خلاقانه ای روانه تلفن های هوشمند شدند و هم محصولات قدیمی و پرطرفدار پیشرفت چشمگیری را تجربه کردند تا یک پله دیگر به استانداردهای بین المللی نزدیک شوند.

جامعه هدف تعداد زیادی از این اپ ها را دانش آموزان دبیرستانی و پشت کنکوری ها تشکیل داده، برای همین توسعه دهندگان روش های گوناگونی را برای جذب این قشر از محصلین در پیش می گیرند. ایگرگ که امروز معرفی می کنیم هم همین قشر را هدف قرار داده، اما برای آموزش روش متفاوتی را در پیش گرفته است: حل آنلاین تمام سوالات درسی.

یعنی چه؟ یعنی کافیست در هر مقطع تحصیلی که هستید، از سؤالی که برایتان ابهام برانگیز بوده عکس گرفته و برای متخصصان ایگرگ بفرستید تا بعد از مدتی پاسخ تشریحی را به شما ارسال کنند. فرقی هم نمی کند سؤالتان مربوط به ریاضی باشد یا زیست شناسی، در هر صورت پاسخ تمام سوالات تان را از ایگرگ می گیرید.

این روزها کمتر توسعه دهنده ای به سراغ این روش پر زحمت و پر هزینه می رود. بسیاری از اپ های آموزشی ایرانی، مبنای کار را بر سوالات تستی گذاشته اند و در کنارش پاسخ تشریحی هم ارائه می کنند. شاید همین موضوع برایتان جای سؤال باشد که با وجود این امکان واقعا چه دلیلی دارد که ایگرگ به سراغ این روش نسبتا سنتی و شاید زمان بر برای حل سوالات برود؟

مهدی محمدیان، هم‌مؤسس ایگرگ در گفتگو با دیجیاتو سوال بالا را این گونه پاسخ می دهد:

«ایده اولیه ساخت برنامه ایگرگ بر اساس نیاز دانش ­آموزان شکل گرفت. بر اساس تجربه 10 ساله دبیری در مدارس تهران و تدریس دروس ریاضی، دانش ­آموزانی که به دلیل ضعف مالی توانایی گرفتن دبیر خصوصی برای آموزش دروس را نداشتند، همواره با مشکلات بسیاری در رفع نیازهای آموزشی خود مواجه بودند، البته که گاهی مشکلات این دانش­ آموزان مختص به سوالات اندکی بود که هزینه و فایده گرفتن دبیر خصوصی با یکدیگر برابری نمی­کرد. ضمن اینکه اگر نگاهی فراتر از شهرهای بزرگ داشته باشیم متوجه می­شویم در شهرهای کوچک، دسترسی به معلم نیز یک مشکل اساسی است که با توجه به آنلاین بودن نرم افزار ایگرگ این نیاز نیز برطرف می­شود.»

ایگرگ چند مزیت بزرگ دارد. یکی این که به عنوان دانش آموز در طرح سؤال محدودیتی ندارید و از هر مبحثی می توانید سوال بپرسید، نکته بعد این که استفاده از اپ در قیاس با سایر اپ های آموزشی برایتان بسیار ارزان تر تمام می شود.

هر سؤال در ایگرگ ۵ اعتبار ارزش دارد، یعنی معادل ۵۰۰ تومان. با همین هزینه اندک، می توانید در هر مبحث درسی سؤال بپرسید و اندکی بعد پاسخ را از متخصصین ایگرگ به صورت تشریحی تحویل بگیرید. همین رویه ایگرگ را برای استفاده مقطعی به اپ مناسبی تبدیل کرده چرا که بر خلاف بسیاری از اپ های آموزشی برای آزاد شدن بخش های مختلف نیاز به پرداخت مرتب حق اشتراک نخواهید داشت.

ایگرگ به شما اجازه می دهد که با دوربین موبایل از سوال عکس بگیرید یا اینکه تصویری را از گالری برای متخصصین ارسال کنید. پاسخ مدتی بعد توسط متخصص آموزشی به طور تشریحی برایتان ارسال می شود و هنگام طی شدن این مراحل، با نوتیفیکیشن در جریان اوضاع قرار می گیرید.

این روند را در ایگرگ تست کردیم. در اولین امتحان، پاسخ سوال ریاضی با تأخیر نسبتا زیادی به دستمان رسید که تا حدی باعث دلسردی مان از اپلیکیشن شد. طبیعتا چشم انتظار ماندن برای پاسخ و معطل شدن دانش آموز، موضوع بسیار مهمی است که در صورت عدم توجه تیم ایگرگ می تواند به شکست این اپ بینجامد. اما مطابق گزارش کاربران کافه بازار به نظر می رسد که این تأخیر همیشگی نیست و فاکتورهای مختلفی در آن اثر دارند که شاید مهم ترین شان تعداد کم معلمان و زیادی درخواست هاست.

بنیان گذار ایگرگ ضمن تأیید این تأخیر، به ما می گوید که در حال حاضر پاسخ ها با میانگین حدودا ۱۵ دقیقه به دست کاربران می رسند اما در آینده با توسعه اپ و استخدام معلمان بیشتر این تأخیر به حداقل میزان خود خواهد رسید.

البته ایگرگ با همین رویه هم تا حالا بازخوردهای خوبی دریافت کرده و توسعه دهندگانش از عملکرد آن رضایت دارند:

«تا به حال بیش از ۶ هزار نفر در برنامه ایگرگ ثبت­ نام کرده اند و روزانه به طور متوسط ۷۰ سوال توسط اساتید ایگرگ پاسخ داده می­ شود. این آمار تنها بعد از گذشت ۲ ماه از بیرون آمدن برنامه بدست آمده است.»

با این وجود نمی توان انکار کرد که موفقیت ایگرگ در آینده، به شدت در گرو حل مشکلاتی است که همین حالا در آن دیده می شود. قطعا مهم ترین موضوع افزایش سرعت پاسخدهی به سوال هاست، هر چند بهبود رابط کاربری خشک و بی روح (و گاهی ناپایدار) اپ و البته امکان ارسال ویس از طرف استاد که جای خالی اش به شدت احساس می شود هم می توانند در آینده از ایگرگ اپلیکیشن بهتری بسازند.

اما با تمام این اوصاف، در مجموع می توانیم ایگرگ را اپلیکیشن مفید و کارآمدی برای حل مشکلات درسی بدانیم که با روشی متفاوت اما مؤثر توانسته باری از دوش دانش آموزان و پشت کنکوری ها در شب های امتحان بردارد. این نرم افزار آموزشی را می توانید همین حالا و به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

ایگرگ (حل آنلاین سوالات درسی)

ایگرگ (حل آنلاین سوالات درسی)

سازنده: ایگرگ قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران

اپلیکیشن ایگرگ چیست و چه کاربردی دارد؟

ایگرگ برنامه پاسخ به سوالات درسی است که به صورت آنلاین و با پرداخت هزینه اندک این کار را برای شما انجام می‌دهد. فقط کافیست عکس سوال را در برنامه ارسال کنید و کمتر 15 دقیقه بعد جواب سوال را بگیرید.

آیا این برنامه به سوالات تشریحی میز پاسخ می دهد؟

برنامه ایگرگ برای پاسخ به سوالات درس ریاضی ساخته شده و اگر سوالی از این درس دارید می‌توانید فقط یکبار این برنامه را امتحان کنید و نتیجه اش را ببینید.

اپلیکیشن ایگرگ را از کجا دانلود کنیم؟

با جست و جوی عبارت ایگرگ در اپ استور های ایرانی یا کلیک روی لینک بالا می‌توانید این برنامه را دانلود و استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد حسین خاکسار
    محمد حسین خاکسار | ۱۹ دی ۱۴۰۰

    اخه زده دانلود از کافه باز ولی همچین چیزی ندیدم بااین لوگو ممنون میشم راهنمایی کنید

  • محمد حسین خاکسار
    محمد حسین خاکسار | ۱۹ دی ۱۴۰۰

    سلام دوستان چطور این اپلیکیشن ایگرگ میشه دانلود کرد

  • I.G.I
    I.G.I | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    سر جلسه امتحان بکار میاد ینی؟

    • Mahdi
      Mahdi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

      وطنم پاره تنم???

    • محمدحسین اشراقی
      محمدحسین اشراقی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

      شمت سر جلسه امتحان گوشی میبری ؟

مطالب پیشنهادی