ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باگ ios
تکنولوژی

نمایش ناخواسته باگ iOS در تبلیغ آیفون 10 [تماشا کنید]

احتمالا بسیاری از کسانی که جدیدترین تبلیغ اپل برای Face ID را دیده اند متوجه باگ iMessage نشده اند که در آن پیام دریافتی که باید درون کادر شیشه ای قرار بگیرد، خارج از آن ظاهر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

احتمالا بسیاری از کسانی که جدیدترین تبلیغ اپل برای Face ID را دیده اند متوجه باگ iMessage نشده اند که در آن پیام دریافتی که باید درون کادر شیشه ای قرار بگیرد، خارج از آن ظاهر شود.

این باگ مساله چندان مهمی نیست و توجه چندانی را به خود جلب نمی کند اما راه یافتن آن به یک تبلیغ تلویزیونی پرهزینه نشان دهنده باگ های فراوان iOS 11 است.

Benjamin Mayo، از نویسندگان شناخته شده حوزه تکنولوژی که ماه گذشته وجود این باگ را به اپل را اطلاع بود، از نمایش آن در یک تبلیغ تلویزیونی شگفت زده شده است.خارج شدن پیام های دریافتی از کادر تنها یکی از مشکلات فراوان iOS 11 از قبیل واسط کاربری اپلیکیشن موزیک، متن های نامرتب در اپ استور، ناپدید شدن اسناد و مشکلات چرخش صفحه است.از آنجایی که این مشکلات در حوزه امنیتی قرار نمی گیرند، اغلب نادیده گرفته می شوند با این حال انباشته شدن آنها به ایجاد تجربه ای ناخوشایند برای کاربران منجر شده است.

Chris Pirillo که از سال ها پیش باگ های انیمیشن iOS را ثبت می کرده با ارسال نامه ای به «کریک فدریگی»، مدیر ارشد بخش نرم افزار اپل، به افزایش این مسائل در iOS پرداخته است:

تعداد این مشکلات در نسخه جدید این سیستم عامل نسبت به iOS 7 به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. وجود لگ در فریم ها که ما زمانی اندرویید را به خاطر آن مسخره می کردیم، حالا به مساله ای عادی در iOS تبدیل شده است.

اپل ویژگی های مهم سیستم عامل های iOS و macOS را در آپدیت های بزرگ سالیانه به دست کاربران می رساند اما این استراتژی به تاخیر در ارائه بعضی از قابلیت های جدید و ایجاد باگ های جزئی اما فراوان منجر شده است. حالا اما کمپانی کوپرتینویی قرار است به جای ارائه قابلیت های جدید روی افزایش پایداری و رفع باگ ها تمرکز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    بیشتر باید اسمشو بی سلیقگی خوند که توجه به نکات خیلی ریز نمیشه و ازش رد میشن وگرنه راه حلش فقط چند خط کد نوشتنه

    • tech lover
      tech lover | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

      بی سلیقگی نیست چون گاهی اوقات نمایش داده میشه اغلب مشکل نداره، در واقع باگه

  • | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    اون موقع که ios خیلی ساده بود و مثل اندروید پر نشده بود از امکانات مختلف همه به روونی و بی مشکل بودنش مینازیدن.الان که مثل اندروید امکانت قابلیت اضافه کرده ثابت شد اپل معجزه نمی کرده قبلا.الان به همون مشکلات اندروید چندسال پیش دچار شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی