ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت Edifice EQB900 کاسیو
تکنولوژی

معرفی ساعت Edifice EQB900 کاسیو؛ یک آنالوگ نیمه هوشمند

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به قابلیت های ساعت های هوشمند علاقه دارید اما از سر و ظاهر نمونه های فعلی خوشتان نمی آید و ساعت های کلاسیک و زیبای آنالوگ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به قابلیت های ساعت های هوشمند علاقه دارید اما از سر و ظاهر نمونه های فعلی خوشتان نمی آید و ساعت های کلاسیک و زیبای آنالوگ را ترجیح می دهید، می توانید نگاهی به ساعت «Edifice EQB900» کاسیو بیاندازید.

این ساعت که قرار است (فعلاً) تنها در ایالات متحده عرضه شود ۳۲۰ دلار قیمت خواهد داشت و امکان اتصال به طیف وسیعی از موبایل های هوشمند را از طریق بلوتوث و اپلیکیشن اختصاصی «+Casio Watch» دارد.

به لطف اپ مذکور ساعت کاسیو می تواند خود را با ساعت جهانی تنظیم نموده و زمان محلی بیش از ۳۰۰ شهر دنیا را به صورت اتوماتیک نمایش دهد. همچین امکان ارسال اطلاعات کورنومتر روی موبایل و گزینه یافتن تلفن هوشمند نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ساعت Edifice EQB900 کاسیو

ساعت Edifice جدید کاسیو گرچه یک اسمارت واچ واقعی نیست، اما برخی قابلیت های نیمه هوشمند را در کنار یک طراحی کلاسیک و زیبا و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰۰ متری را داراست.

باتری این ساعت از طریق پنل خورشیدی تعبیه شده در صفحه مدور آن شارژ می شود و با هر بار شارژ (به شرط عدم استفاده از اتصال بلوتوث) تا ۵ ماه گجت روی مچ دست شما را همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    320 دلار تقریبا 1530000 تومن میشه. بیاد تو بازار ایران عمرا کمتر از 2800000 بفروشنش...

  • reza
    reza | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    تقریبا هیچ امکانات بدردبخوری نداره،شایدم هنوز اطلاعات ناقصه

    • omidapk2020
      omidapk2020 | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

      چه ربطی داره داش کیفیتش بالاست حداقل عمر ساعت های کاسیو 5 ساله 6سال پیش که رفته بودم مشهد یدونه ساعت کاسیو گرفتم اون موقع 180هزار تومان تا الان سالمه ماشالله قسم میخورم حتی یکبار هم باز نشده و باتری عوض نشده چندین بار هم از دست محکم افتاد روی آسفالت ولی هیچی نشد حتی یک خط هم تا الان روش نیست الان گوشی لامبورگینی هم 20میلیونه پولشه ولی امکانتش از گوشی 1میلیونی هم کمتره

مطالب پیشنهادی