ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی اندرویدی Subway Surfers مرز یک میلیارد دانلود را رد کرد

به تازگی شرکت‌های توسعه دهنده‌ی SYBO و Kiloo Games اعلام کرده اند که بازی Subway Surfers برای اولین بار در تاریخ عناوین اندرویدی مرز یک میلیارد بار دانلود را شکسته است. این بازی تقریبا ۶ سال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

به تازگی شرکت‌های توسعه دهنده‌ی SYBO و Kiloo Games اعلام کرده اند که بازی Subway Surfers برای اولین بار در تاریخ عناوین اندرویدی مرز یک میلیارد بار دانلود را شکسته است.

اپلیکیشن بازی subway surf

این بازی تقریبا ۶ سال پیش معرفی شد و کم کم به علت سادگی و دلنشین بودن مراحل ابتدایی، زیبایی بصری، رنگ پردازی گرم و فانتزی، عوض شدن محیط بازی و فرستادن گیمرها به شهرهای مختلف دنیا، کاراکترهای زیاد، قابلیت شخصی سازی بالا و همچنین چالش برانگیز شدنش در مراحل پایانی به یکی از محبوبترین بازی‌های موبایلی تبدیل شد و توانست راه خود را به موبایل‌ها و همچنین قلب کاربران باز کند.

از آن زمان تا به حال تیم سازنده حمایت و ساخت بازی را متوقف نکرده و ماهانه آپدیت‌های جدیدی برایش منتشر کرده‌ است. به همین دلیل است که توسعه دهندگان Subway Surfers ادعا می‌کنند این بازی، در سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد دانلود را از آن خود کرده و در واقع محبوبترین بازی موبایلی این سال میلادی است.

سال گذشته بازی یاد شده موفق شده که رکورد سالانه‌ی دانلود را بشکند چراکه بیش از ۴۰۰ میلیون بار توسط کاربران گجت‌های مبتنی بر اندروید و iOS دانلود شد. به همین دلیل است که «Mathias Gredal» مدیرعامل SYBO، باور دارد بازی توسعه یافته توسط آنها محبوبترین و حتی بهترین بازی سبک endless runner است. او در این باره می‌گوید:

ما توانستیم با ایجاد همکاری متقابل میان SYBO و Kiloo Games موفق شویم که بر گسترش این بازی و برندش تمرکز کنیم. از این رو اکنون مفتخریم که برنامه‌های آینده‌ی Subway Surfers را نیز اعلام کنیم. قرار است سال آینده فیلم‌های انیمیشن کوتاهی از این بازی منتشر شده و علاوه بر آن محتوای زیادی نیز برای استفاده کاربران وفادار تولید و عرضه شود.

تا به حال بازی یاد شده به ۷۹ کشور جهان و شهرهایی نظیر پرو، پاریس، ریودوژانیرو، سنت پترزبورگ، قاهره و ... سر زده و محیط بازی را بر اساس معماری، نقاط دیدنی و فرهنگ آن کشورها تغییر داده است. ضمن اینکه هربار کاراکتر‌های بومی این مناطق را به آن اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فواد قبله
    فواد قبله | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    هنوز اینو بازی میکنن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی