ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیو جابز
تکنولوژی

ارزش فرم درخواست کار استیو جابز در سه ماه 9 برابر شد

در سال جاری اقلام مختلفی از دارایی قدیمی کمپانی اپل و موارد مرتبط به استیو جابز به مزایده گذاشته شده و هر یک از آنها با قیمتی بسیار بالا روانه کلکسیون های شخصی شده اند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

در سال جاری اقلام مختلفی از دارایی قدیمی کمپانی اپل و موارد مرتبط به استیو جابز به مزایده گذاشته شده و هر یک از آنها با قیمتی بسیار بالا روانه کلکسیون های شخصی شده اند.

ماه گذشته شرکتی به نام RR Auction اعلام کرد که فرم درخواست کار بنیانگذار اپل را اواسط ماه مارس به مزایده می گذارد و انتظار دارد با قیمتی حدود 50 هزار دلار آن را به فروش برساند.این فرم آذر ماه گذشته در حراجی Bonhams به قیمت 18750 دلار چکش خورده بود اما برخلاف انتظارات قبلی در حراجی RR Auction با رشدی چشمگیر به بهای 174757دلار به فروش رسید.

فرم مذکور که در سال 1973 میلادی برای شغلی نامشخص در یک کمپانی نامعلوم پر شده، مردی را نشان می دهد که از بنیانگذار یکی از بزرگترین شرکت های جهان کیلومترها فاصله دارد.استیو جابزبنیانگذار اپل در این فرم نامش را Steven jobs نوشته و سوالات مربوط به آدرس و نام دانشگاه را هم جابه جا جواب داده است. در این فرم همچنین از او سوال شده که آیا به سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی دارد یا خیر که او نوشته احتمالش هست اما نه خیلی!

جابز در پاسخ به سوالی که پیرامون نوع علاقمندی هایش مطرح شده از تکنولوژی الکترونیک و مهندس طراحی نام برده و آنجا که مهارت هایش با دو گزینه کامپیوتر و حساب خواسته شده عبارت بله را نوشته است.استیو جابزدر این حراجی که هفته گذشته برپا شد اقلام دیگری نیز به فروش رسید که از این میان می توان به راهنمای فنی Mac OS X امضا شده توسط جابز با قیمت 41806 دلار و تصویری امضا شده از جابز حین سخنرانی در کنفرانس توسعه دهندگان سال 2008 با قیمت 26950 اشاره کرد که به ترتیب 25 هزار دلار و 15 هزار دلار بیش از پیش بینی های اولیه به فروش رفته اند.

برنده مزایده فرم درخواست کار استیو جابز فقید یک کارافرین اینترنتی از لندن است که نخواسته نامش فاش شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • tech lover
    tech lover | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    حدود ۸۰۰ میلیون ???

مطالب پیشنهادی