ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

راهنمای خرید نوروزی دیجیاتو: بهترین گجت ها برای هدیه دادن

هر سال با فرا رسیدن نوروز دسته های پول با عنوان عیدی جا به جا می شوند، اما چند سال بعد هیچکس به خاطر نمی آورد از که چه عیدی گرفته است. در این مطلب ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۰

هر سال با فرا رسیدن نوروز دسته های پول با عنوان عیدی جا به جا می شوند، اما چند سال بعد هیچکس به خاطر نمی آورد از که چه عیدی گرفته است. در این مطلب چندتایی گجت معرفی کردیم که هدیه گرفتن آنها می تواند بیشتر از چند اسکناس به یاد ماندنی باشد، خصوصاً اگر شخص دریافت کننده علاقه مند فناوری و از خوانندگان دیجیاتو باشد. برای پیدا کردن فروشگاه هایی که این گجت ها را به فروش می رسانند، کافی است نام آنها را در گوگل جستجو کنید.

ربات Parrot Jumping Night Buzz

قیمت: حدود ۵۰۰ هزار تومان

بیشتر ما در کودکی آرزوی داشتن ماشین کنترلی را تجربه کرده ایم، اما با گذشت زمان ماشین های کنترلی آنقدر پیشرفته و جذاب تر شده اند که حالا در بزرگسالی هم، مقاومت در برابر وسوسه ی آنها دشوار است. ربات Jumping Night Buzz ساخت پروت یکی از نمونه های دوست داشتنی به حساب می آید که هدیه گرفتن آن می تواند هر شخص خوش شانسی را به وجد آورد، خصوصاً یک علاقه مند فناوری یا به قول معروف گیک واقعی.

این ربات با سرعت ۷ کیلومتر در ساعت سریع ترین مدل بازار نیست اما در عوض می تواند تا ارتفاع ۷۵ سانتی متر جهش کند. جلوی بدنه هم یک دوربین قرار دارد که در شب و روز قابل استفاده است. می توانید تصویر این دوربین را روی اپلیکیشن موبایل دستگاه ضبط کنید و با استفاده از اپلیکیشن حرکت ربات را کنترل کنید.

شارژ کامل ربات جامپینگ نایت باز با شارژر های مجهز به فناوری شارژ سریع ۲۵ دقیقه طول می شود و دستگاه با هر شارژ کامل می تواند ۲۰ دقیقه حرکت کند. این محصول می تواند تا ۵۰ متر از شما دور شود، اما امکان برنامه ریزی مسیر خودکار در اپلیکیشن هم وجود دارد. البته باید مسیر را طوری طراحی کنید که دستگاه قادر باشد پیش از اتمام باتری پیش شما برگردد.

Pictar One Camera Grip

قیمت: حدود ۴۵۰ هزار تومان

لیست پر استفاده ترین دوربین های جهان برای عکاسی را دیده اید؟ نیکون با ۱۸ درصد مقام سوم را در اختیار دارد، کنون با ۲۳ درصد به جایگاه دوم دست یافته و جایگاه اول با ۵۴ درصد، به آیفون های اپل اختصاص دارد! با خرید گجت Pictar One می توانید حتی ظاهر آیفون را هم به یک دوربین حرفه ای شبیه کنید.

این محصول در حقیقت یک گریپ برای آیفون به حساب می آید و امکانات مختلفی را به تلفن هوشمند اپل اضافه می کند، از جمله دکمه ی شاتر، دکمه ی ثبت سلفی، گردونه ی بزرگنمایی، دکمه ی هوشمند برای تغییر حالت عکاسی و سوکتی برای قرار دادن آیفون روی ۳ پایه های استاندارد دوربین عکاسی.

همراه این محصول یک کیف، بند گردنی و بند دستی هم عرضه می شود. عمر باتری دستگاه نیز ۴ تا ۶ ماه است. اگر شما هم به عکاسی با موبایل علاقه مند هستید می توانید با خرید این گجت تلفن هوشمند خود را به یک ابزار خوش دست تر و مناسب برای ثبت تصاویر دلچسب تبدیل کنید.

مودم/پاور بانک ZMI MF885

قیمت: حدود ۴۰۰ هزار تومان

همراه داشتن ۲ چیز می تواند حسابی کار راه بنداز باشد، پاور بانک و مودم 4G، خصوصاً اگر هر دوی این ابزارها در یک محصول باشند! ظاهر ZMI MF885 با یک پاور بانک معمولی تفاوتی ندارد، اما نکته ی جالب محصول در پشتیبانی از سیم کارت است. این محصول جذاب که توسط زیر برند شیائومی ساخته شده می تواند با باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی خود، ۵ بار آیفون ۸ (بررسی دیجیاتو) و تقریباً ۳ بار گلکسی اس 9 (بررسی دیجیاتو) را به شکل کامل شارژ کند.

این محصول از نسل دوم فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می کند و این موضوع یعنی شارژ سریع تر موبایل شما نسبت به پاور بانک های دیگر (البته در صورتی که موبایل شما به این فناوری مجهز باشد). علاوه بر این وجود یک باتری پر ظرفیت در این مودم یعنی می توانید یک هات اسپات پر سرعت را تا چند روز در اختیار داشته باشید، در حالی که عمر باتری مودم های معمولی از چند ساعت فراتر نمی رود.

 

اما اگر قیمت این محصول برای شما زیاد است، یک نسخه ارزان تر هم با نام ZMI MF855 وجود دارد. این مدل شارژ سریع ندارد، ظرفیتش کمی پایین تر است و به اندازه مدل MF885 زیبا نیست، اما تقریباً با نصف قیمت، یک مودم همراه با عمر باتری چند روزه و قابلیت شارژ ابزارهای شما در اختیارتان قرار می دهد.

پهپاد Merlin Nano QuadCopter

قیمت: حدود ۲۵۰ هزار تومان

انواع پهپاد را می توانید در بازار پیدا کنید، سریع ترین، مجهز ترین و البته Nano Quadcopter که یکی از کوچک ترین ها به حساب می آید و توسط شرکت مرلین ساخته شده است. این پهپاد ۳ سانتی متری با قیمت پایینی شما را به آرزوی داشتن پهپاد می رساند و از نوک انگشت شما به پرواز در می آید. کنترل دستگاه با ریموت کنترل کوچکی انجام می شود که سازنده طراحی کرده و برد دستگاه به ۲۵ متر می رسد.

این پهپاد ۴ پره به سیستم کنترل پرواز ۶ محوره مجهز است و با تعادل خوبی روی هوا باقی می ماند. باتری دستگاه با هر شارژ ۱۰ دقیقه امکان پرواز دارد و یک دوربین کوچک هم روی بدنه تعبیه شده که البته با رزولوشن ۰/۳ مگاپیکسل کیفیت چندان بالایی ندارد. از دیگر امکانات این پهپاد ارزان قیمت هم می توان به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه روی هوا اشاره کرد.

فلاسک هوشمند شیائومی

قیمت: حدود ۱۷۰ هزار تومان

شاید نام هوشمند برای این محصول کمی اغراق آمیز باشد، اما تصور کنید یک فلاسک زیبا و خوش دست دارید که دمای نوشیدنی داخل خود نمایش می دهد. اگر به فناوری علاقه مند باشید، همین قابلیت ساده باعث می شود از هدیه گرفتن فلاسک خوش استایل شیائومی خوشحال شوید.

طراحی بدنه این محصول ارگونومی خوبی دارد و داخل بدنه از استیل ضد زنگ ۳۰۴ ساخته شده که در برابر آسیب بسیار مقاوم است و طعم مواد خوراکی را تغییر نمی دهد. صفحه نمایش OLED تک رنگ دستگاه نیز روی درب فلاسک قرار دارد و حسگر محصول می تواند دمای مایعات را با دقت ۱ درجه، روی آن نمایش دهد.

دسته بازی iPega PG-9023

قیمت: حدود ۱۰۰ هزار تومان

توان پردازش ابزارهای موبایل هر سال بیشتر می شود و به لطف این موضوع، کیفیت بازی های موبایل هم افزایش پیدا می کند. حالا دیگر بازی های موبایل از نظر کیفیت بصری از کنسول های اختصاصی قابل حمل که برای بازی ساخته شده اند کمبودی ندارند و تنها مزیت چنین کنسول هایی این است که کنترل کردن بازی ها با دکمه فیزیکی از صفحه لمسی ابزارهای موبایل راحت تر است.

این موضوع تولید کنندگان مختلف را به فکر انداخته تا دسته هایی برای بازی کردن با موبایل و تبلت طراحی کنند. iPega PG-9023 یکی از دسته های موجود در بازار است که قیمت مناسب و طراحی جذابی دارد. ابعاد این دسته به شکل کشویی بیشتر می شود تا امکان استفاده از هر ابزار موبایل بین ۵ تا ۱۰ اینچ وجود داشته باشد.

دسته iPega ضمناً به شکل بلوتوث به ابزار شما متصل می شود و از ۳ پلتفرم اندروید، iOS و ویندوز پشتیبانی می کند. البته لیست بازی هایی که از این دسته پشتیبانی می کنند محدود است و بهتر است ابتدا این موضوع را در سایت سازنده بررسی کنید. ناگفته نماند که PG-9023 ظرف ۲ ساعت به شکل کامل شارژ می شود و با هر شارژ کامل تا ۲۰ ساعت کارایی دارد.

مبدل برق خودرو EXC3

قیمت: حدود ۸۰ هزار تومان

بیشتر گجت های معرفی شده در این مطلب قابل حمل هستند و به برق نیاز دارند، پس وجود یک مبدل برق در خودرو می تواند بهترین مکمل برای آنها باشد. مبدل فندکی مدل EXC3 به جافندکی ماشین وصل می شود و ۲ خروجی در اختیار شما قرار می دهد، یک USB پنج ولتی و یک پریز برق ۲۲۰ ولت. این محصول با وجود ابعاد جمع و جوری که دارد، به فن خنک کننده و مدارهای حفاظتی مجهز است و ایمنی شما را حین استفاده تامین می کند.

کنترل از راه دور Rock Eaco 3

قیمت: حدود ۵۰ هزار تومان

چند سالی می شود که فرستنده مادون قرمز از ابزارهای موبایل حذف شده و حالا دیگر قابلیتی کم یاب به حساب می آید. اما گجت کنترل از راه دور Eaco 3 ساخت Rock می تواند این ویژگی را به تلفن هوشمند شما باز گرداند، خصوصاً آیفون که از ابتدا فاقد چنین فرستنده ای بوده است. این گجت با ۳ رابط لایتنینگ، Micro USB یا USB نوع C به تلفن هوشمند شما متصل می شود و از بیشتر از ۹۰ درصد لوازم صوتی و تصویری خانگی پشتیبانی می کند.

این محصول تا ۱۵ متر بُرد دارد و با یک اپلیکیشن زیبا، تلفن هوشمند شما را به کنترل از راه دور ۲۷ هزار وسیله ی دیگر تبدیل می کند. با خرید گجت ارزان قیمت راک می توانید تمام کنترل از راه دور های موجود در منزل را بازنشسته کنید و از تلفن هوشمند خود به جای آنها استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • darksider
    darksider | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    فروشگاه آل دیجیتال تمام این گجت هارو به غیر اون اخری داره

  • hector_k2
    hector_k2 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    من آمازون اکو عیدی دادم به خودم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی