ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ کاراکترهای دیزنی را به اموجی های متحرک گلکسی اس 9 آورد

سامسونگ به تازگی کاراکترهای محبوب والت دیزنی، میکی ماوس و مینی ماوس را به مجموعه اموجی های متحرک موبایل های سری گلکسی اس 9 افزوده است. این کمپانی کره ای در زمان معرفی موبایل های ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

سامسونگ به تازگی کاراکترهای محبوب والت دیزنی، میکی ماوس و مینی ماوس را به مجموعه اموجی های متحرک موبایل های سری گلکسی اس 9 افزوده است.

این کمپانی کره ای در زمان معرفی موبایل های پرچمدار سری گلگسی اس 9، قابلیت جدیدی به نام AR Emoji را معرفی کرد که مشابه با آیفون 10 اپل با استفاده از آن کاربران می توانستند اموجی های متحرکی را بر اساس حرکات صورت خود خلق کرده و به اشتراک بگذارند.

سامسونگ امروز همزمان با عرضه جهانی کهکشانی های جدید این کاراکترها را به اموجی های سه بعدی خود افزوده. به گفته کمپانی کره ای این اولین بار است که کاراکترهای والت دیزنی در قالب واقعیت افزوده جانی دوباره پیدا می کنند.

در صورتی که یکی از موبایل های سری گلکسی اس 9 را در اختیار دارید، می توانید از طریق اپلیکیشن دوربین سامسونگ و در بخش «AR Emoji mode» کاراکترهای جدید را دانلود نمایید.

البته میکی ماوس و مینی ماوس، در بین کاراکترهای اموجی متحرک تنها نخواهند ماند. سامسونگ اعلام کرده قصد دارد در سال جاری میلادی سایر کاراکترهای محبوب والت دیزنی، از جمله شخصیت های انیمیشن های شگفت انگیزان، منجمد (عرضه شده در سال 2013 که در کشورمان با نام های یخ زده، ملکه برفی، ملکه یخی و سرزمین یخبندان نیز شناخته می شود) و زوتوپیا (که در ایران با نام های شهر حیوانات و آرمان شهر حیوانات شناخته می شود) را به اموجی های سه بعدی خود اضافه کند.

فناوری AR Emoji یا اموجی های مبتنی بر واقعیت افزوده از قابلیت یادگیری عمیق (شاخه ای از یادگیری ماشینی) در کنار فناوری تشخیص چهره استفاده می کند تا با استفاده از شبیه سازی 100 مشخصه مختلف چهره، طرحی سه بعدی از چهره کاربر را تولید کند. به این ترتیب کاربران می توانند اموجی های متحرک کارتونی مورد نظر خود را بسازند.

در حال حاضر به غیر از اموجی های میکی ماوس و مینی ماوس، 18 اموجی متحرک دیگر برای موبایل های سری گلکسی اس 9 در نظر گرفته شده که کاربران می توانند از آنها استفاده کرده و نتیجه را با سایرین به اشتراک بگذارند و خوشبختانه سایرین می توانند این اموجی ها را روی هر موبایل دیگری نیز مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mobina
    mobina | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    من آیفون x دارم احتمالا میفروشمش s9 پلاس میخرم

مطالب پیشنهادی