ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE 2 هم بریدگی نمایشگر خواهد داشت؟

صبح امروز گزارشی همراه با چند تصویر منتشر شد که گفته می شود به طراحی آیفون SE 2 تعلق دارند. این تصاویر که آیفون SE را در سمت چپ و نسخه دوم آن را در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

صبح امروز گزارشی همراه با چند تصویر منتشر شد که گفته می شود به طراحی آیفون SE 2 تعلق دارند. این تصاویر که آیفون SE را در سمت چپ و نسخه دوم آن را در سمت راست نشان می دهند حکایت از آن دارند که دستگاه در بخش نمایشگر خود دارای بریدگی است.

علاوه بر این، فقدان دکمه Touch ID در پنل جلویی دستگاه می تواند نشان دهنده این نکته باشد که آیفون SE 2 احتمالا به تکنولوژی فیس آی دی مجهز خواهد بود و در نهایت آنکه اپل به احتمال زیاد تصمیم به حذف جک هدفون از بدنه این موبایل می گیرد.

بد نیست اشاره کنیم چند وقت پیش ویدیویی منتسب به همین موبایل نیز در شبکه اجتماعی چین موسوم به ویبو منتشر شد که دستگاه را همراه با بریدگی نمایشگر به تصویر می کشید.

با در نظر داشتن آنکه آیفون SE 2 احتمالا ارزان ترین آیفون ۲۰۱۸ خواهد بود، می توان اینطور برداشت کرد که تلفن هوشمند مورد بحث از نظر طراحی چندان دستخوش تغییر نمی شود و مشخصات نسخه اولیه اش را حفظ می کند.

آیفون SE 2 به یک نمایشگر بزرگ ۴.۲ اینچی مجهز است و از نسخه ۲۰۱۶ چیپست A10 Fusion بهره می برد

گفته شده که آیفون SE 2 به یک نمایشگر بزرگ ۴.۲ اینچی مجهز است و از نسخه ۲۰۱۶ چیپست A10 Fusion بهره می برد.

اپل احتمالا در شهریورماه سه مدل آیفون جدید معرفی خواهد کرد که هرسه شان نیز به همه یا برخی از امکانات آیفون 10 مجهز می شوند. طبق گفته مینگ چی کو تحلیلگر ارشد مسائل مرتبط با اپل، پیش بینی می شود که شاهد حضور نمایشگر لبه تا لبه، دوربین TrueDepth و فیس آی دی روی آیفون ۵.۸ اینچی Xs، مدل ۶.۵ اینچی Xs Plus و نسخه ۶.۱ اینچی آیفون ۹ باشیم. محصول آخر اما (۶.۱ اینچی) تنها مدلی خواهد بود که به نمایشگر LCD مجهز می شود و تنها یک دوربین در پشت بدنه آن تعبیه شده. علاوه بر این گفته می شود که این مدل بی بهره از تکنولوژی 3D Touch خواهد بود.

اپل قصد دارد کنفرانس خبری خود را در تاریخ هفتم فروردین ما برگزار کند و در این مراسم علاوه بر اینکه پیش بینی می شود شرکت کالیفرنیایی از آیپد پرو های جدید خود با بهره گیری از زبان طراحی آیفون 10 رونمایی کند انتظار می رود که شاهد معرفی آیفون SE 2 هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    چرت و پرت ـه ?
    یادمه قبل از معرفی شدن آیفون اس ای این چینی ها میگقتن شبیه آیفون ۶ هست ولی کوچیک تره، حتی یادمه یه ویدیو هم ازش لو رفت تو چین ? یه فروشگاه که آیفون ۶ با صفحه ی ۴ اینچی داشت ? بعد معرفی دیدیم که همون ۵اس هست و چینی ها دروغ میگفتند ?

  • I.G.I
    I.G.I | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    با اینکه اپل دزدی بیش نیس اما اگه این مدل رو با قیمت خوبی بده بیرون خیلی خوشکل و زیباس

  • Mehdi Ghorbanzadeh
    Mehdi Ghorbanzadeh | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    همیشه رویام بودن در یکی از سمینارهای اپل بوده ... امیدوارم فن آوری، ورای کل کل برندها و فن های هر برند، به صلح و عشق و آرامش و دوستی در جهان کمک کنه ... جهانی که بی تردید و بی گمان بیش از هر زمانی نیازمند صلحه ...

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

      دزد؟؟؟؟پیش مملکت ایران که بایدلنگ بندازه

  • Morteza
    Morteza | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶

    بنظرم اگر واقعا همچین محصولی بده ، پر فروش ترین آیفون 2018 همین میشه

مطالب پیشنهادی