ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لورآل کمپانی واقعیت افزوده Modiface را خریداری کرد

لورآل که نامی شناخته شده در زمینه لوازم آرایشی محسوب می شود و همیشه سعی کرده از فناوری های مدرن بهره گیرد، اخیرا شرکت واقعیت افزوده Modiface را خریداری کرده است. در سال های اخیر فیلترهای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

لورآل که نامی شناخته شده در زمینه لوازم آرایشی محسوب می شود و همیشه سعی کرده از فناوری های مدرن بهره گیرد، اخیرا شرکت واقعیت افزوده Modiface را خریداری کرده است.

در سال های اخیر فیلترهای دیجیتالی که می تواند چهره افراد را در عکس های سلفی، تماس های تصویری و یا استریم آنلاین ویدیو به صورت دلخواه آرایش نماید، محبوبیت زیادی پیدا کرده و کمپانی Modiface نیز به همین منظور اپلیکیشن هایی را برای اندروید و iOS توسعه داده است.

فناوری به کار رفته در این اپلیکیشن مشابه فیلترهای اسنپچت است که لایه ای آرایشی را مستقیما روی تصویر قرار داده و با ردیابی حرکات سر امکان مشاهده این لایه از زوایای گوناگون را فراهم می کند.این شرکت از سال 2015 وارد حوزه فناوری شده و از پروژه های قابل توجه آنها می توان به توسعه فیلترهای آرایشی گلکسی اس 9 و بیکسبی ویژن اشاره کرد.

Modiface با توسعه اپلیکیشن های مشابه برای کمپانی های آرایشی Sephora  و Benefit نشان داد که صنعت لوازم آرایشی به اهمیت فناوری واقعیت افزوده پی برده است.

لورآل و Modiface پیش از این با هم همکاری هایی داشته اند که نتیجه آن توسعه ابزار Style My Hair بود که امکان تست رنگ های مختلف روی مو را فراهم می آورد. لورآل پیش از این با عرضه برسی هوشمند برای ارائه توصیه های مراقب از مو و برچسب تعیین بازه زمانی مناسب برای آفتاب گرفتن، توانمندی های خود را برای استفاده از فناوری در زمینه لوازم آرایشی نشان داده بود.

این کمپانی مطرح تولید کننده لوازم آرایشی سال گذشته با همکاری شرکت نرم افزارهای واقعیت مجازی 8i محیط آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی را برای واحد آموزشی لورآل ایجاد کردند.

مبلغ پرداخت شده برای خرید ModiFace اعلام نشده اما از آنجایی که لورآل 38 درصد از بودجه بازاریابی خود را به کمپین های دیجیتال اختصاص داده و با توجه به کاربردهای گسترده فناوری واقعیت افزوده، بعید است در این زمینه خساست به خرج داشته باشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی